Navigating the Future of Work:
Redefining Employer Branding
for a Changing Landscape
3 OCTOMBRIE 2025 // HOTEL JW MARRIOTT
3 OCTOMBRIE 2025 • HOTEL JW MARRIOTT

Prezentari

08:00 - 08:45 – INREGISTRARE PARTICIPANTI
08:45 - 09:00 - DESCHIDEREA CONFERINTEI


Stela Toderascu

CONFERENCE HOST

09:00 – 10:30 - SESIUNEA 1
The Evolution of Employee Practices and Workplace Trends

2025 Benefits: How Employee Expectations Align with Employer Plans

Intr-un context in care salariile nu mai cresc in ritmul cu care eram obisnuiti, angajatii incep sa se uite cu ochi noi la pachetele de beneficii extrasalariale pe care le primesc. Nu au puterea de a fi argumentul principal in functie de care sa accepte o oferta noua de angajare, dar pot contribui masiv la fidelizare si devin un factor motivator din ce in ce mai serios. Nu intotdeauna, insa, lista de dorinte ale angajatilor se suprapune peste planurile pe care le au angajatorii cu privire la beneficiile pe care le includ in pachetul extrasalarial. Din studiul realizat in exclusivitate pentru Employer Branding Conference, impreuna cu eJobs, aflam ce beneficii isi doresc angajatii anul acesta, dar si cum vor arata pachetele gandite de angajatori.

Raluca Dumitra

HEAD OF MARKETING, EJOBS GROUP

descarca prezentarea

Dezbatere: Redefining Workplace Perks for a New Era

Vom explora modul in care beneficiile oferite angajatilor evolueaza pentru a raspunde noilor asteptari si tendinte din piata muncii. Lideri din industrie vor discuta despre solutii inovatoare si impactul acestora asupra atragerii si retentiei talentelor in companii.

Ioana Moldovan

DIRECTOR GENERAL, SANOPASS

descarca prezentarea

Raluca Neacsu

CUSTOMER SUCCES MANAGER, 7CARD BY WELLHUB

descarca prezentarea

Andreea Baciu

CHIEF CULTURE OFFICER, UIPATH

descarca prezentarea

Gabriela Constantinescu

HEAD OF HUMAN RESOURCES, LIBRA INTERNET BANK

descarca prezentarea

Iulia Chapuis

PEOPLE & ORGANISATION DIRECTOR, NOVO NORDISK ROMANIA

descarca prezentarea
10:30 – 11:00 - Pauza de cafea
11:00 – 13:00 - Sesiunea 2
Maximizing Employer Brand Impact: Trust, Talent & Productivity

Retail as a Career Destination: How Job Security Supports the Employer Brand in Food Retail

Retailul este perceput adesea ca un domeniu pentru joburi temporare, insa realitatea este ca ofera stabilitate si oportunitati pe termen lung. Iar in contextul unei piete a muncii tot mai volatile, stabilitatea jobului devine un criteriu tot mai important in alegerea unui angajator. Ce inseamna in 2025 un job sigur din perspectiva angajatilor si cum indeplineste Lidl aceasta promisiune? Acestea sunt intrebarile la care vom afla raspunsul impreuna.

Georgiana Alecu

HR DIRECTOR EMPLOYEE LIFECYCLE, LIDL ROMANIA

Enhancing Employee Experience to Boost Productivity

O experienta pozitiva a angajatilor este esentiala pentru cresterea productivitatii si succesul unei organizatii. Procesele bine definite, claritatea rolurilor si un mediu de lucru care sustine dezvoltarea profesionala contribuie la implicarea si performanta echipelor. Cum pot companiile sa creeze un mediu in care angajatii se simt valorizati si motivati, generand astfel rezultate mai bune? Vom explora impreuna solutii si bune practici care transforma experienta angajatilor intr-un avantaj competitiv.

Anca Decu

PEOPLE&CULTURE DIRECTOR, UP ROMANIA

descarca prezentarea

Driving Talent Attraction: A Glocal Strategy at Thales

La Thales, abordarea pentru atragerea celor mai buni talente se bazeaza pe un echilibru atent intre consistenta globala si relevanta locala. Aceasta prezentare va explora modul in care compania structureaza strategia de comunicare a talentelor pentru a valorifica punctele forte globale, in timp ce se adapteaza la nevoile unice ale pietelor locale. Prin perspective din doua campanii globale recente, participantii vor obtine o intelegere mai profunda a modului in care continutul personalizat si abordarile localizate sporesc atractivitatea companiei si angajamentul in diferite regiuni. Vom afla recomandari practice pentru organizatiile care doresc sa-si rafineze strategiile de atragere a talentelor atat la nivel global, cat si local.

Tanya Cortegaca

HEAD OF TALENT COMMUNICATIONS, THALES GROUP

descarca prezentarea

How to Build Trust in your Employer Brand in an Artificial Age

Intr-o lume in care AI scrie marturii ale angajatilor si valorile se schimba peste noapte odata cu vanturile politice, increderea este mai greu de castigat si mai usor de pierdut ca niciodata. Candidatii si angajatii sunt mai sceptici, mai informati si mai putin dispusi sa creada in propaganda corporativa. Asadar, cum construiesti un brand de angajator in care oamenii sa creada cu adevarat? Cu sinceritate radicala. Vom explora de ce transparenta este mai valoroasa decat perfectiunea, de ce a fi uman este mai valoros ca niciodata si de ce increderea nu este o campanie de marketing, ci o relatie. Vom analiza semnalele care spun talentelor ca esti autentic (sau ca doar te prefaci) si vom impartasi strategii pentru a te asigura ca brandul tau de angajator este la fel de credibil pe cat de captivant. Pentru ca intr-o era artificiala, adevarul este ceea ce conteaza.

Emily Firth

CO-FOUNDER, THETRUTHWORKS

descarca prezentarea
13:00 - 14:00 - Pauza de pranz
14:00 – 16:00 - Sesiunea 3
Is your Employer Brand Ready for the Future?

AI and the Future of HR

Ce este AI? Cum functioneaza si ce trebuie sa stii pentru viitorul HR-ului? De la Deep Fakes in selectie, inundarea aplicatiilor si pericolele Cyborgismului Secret, Fiona ne va ghida intr-o calatorie despre cum AI influenteaza acest domeniu atat de uman acum si in viitor. Vom invata despre creierul AI - ce este si cum functioneaza, ce face bine si ce face mai bine omul - si vom discuta despre principalele provocari cu care HR-ul se va confrunta in 2025. Prezentarea se va concentra si pe sustinerea angajatilor umani si de ce HR-ul trebuie sa preia controlul asupra experientei angajatilor AI.

Fiona Passantino

AUTHOR, KEYNOTE SPEAKER, AI-HUMAN TRAINER, WORKING HUMANS

descarca prezentarea

Creating a Great Place to Work Where #ExcellenceIsNeverOrdinary

Aceasta prezentare va explora modalitatile prin care o organizatie poate construi si mentine o cultura a excelentei, punand accent pe invatarea continua si bunastarea angajatilor. Prezentarea va acoperi initiative care includ evenimente personalizate, concepute pentru a raspunde nevoilor angajatilor si pentru a contribui la crearea unui mediu de lucru pozitiv. Aceste initiative nu doar ca imbunatatesc nivelul de implicare al angajatilor, dar joaca si un rol esential in cultivarea unei culturi care incurajeaza colaborarea si inovatia. In plus, prezentarea va include o perspectiva asupra campaniei de employer branding, evidentiind modul in care organizatia isi promoveaza valorile si atrage talente printr-o comunicare autentica si strategica.

Corina Faurescu

SENIOR HR MANAGER, BOOKING HOLDINGS

Cristina Petrescu

COMMUNICATION & EMPLOYER BRANDING TEAM LEAD, BOOKING HOLDINGS

descarca prezentarea

Employer Branding Inside the Organization. Who Needs it?

Ne pasa de brandul de angajator asa cum este el perceput de candidati, nu de angajatii curenti. Cu toate astea, felul cum o organizatie isi trateaza angajatii influenteaza felul cum este vazuta pe piata de joburi. Un mecanism usor de inteles (dar greu de aplicat) prin care putem construi un bun brand de angajator in interiorul organizatiei este crearea de contexte pentru ca oamenii sa-si spuna parerea si sa ia parte la decizii. Putem usura aplicarea acestor mecanisme prin aplicarea unor instrumente inclusive de decizie, pe care participantii le vor incerca pe viu.

Radu Atanasiu

ASSOCIATE DEAN, BUCHAREST INTERNATIONAL SCHOOL OF MANAGEMENT

descarca prezentarea

The People Side of Changes with Results

Desi aparent paradoxal, imperativul leadership-ului de astazi este sa devina atat mai productiv cat si mai centrat pe om, in acelasi timp, pentru a avea succes in vremuri de schimbare si organizatii eficiente. Ce pasi putem face astazi pentru a obtine echilibrul potrivit intre cele doua obiective in organizatiile noastre, cu impact important asupra perceptiei interne cat si externe despre angajator?

Cristian Vladoiu

SENIOR CHANGE ADVISOR & PROSCI CERTIFIED ADVANCED INSTRUCTOR, PATHOS LEADERSHIP, GLOBAL AFFILIATE OF PROSCI US

descarca prezentarea

Championing 360 Employer Branding Campains

Descopera cum sa iti imbunatatesti campaniile de employer branding pentru a atrage talente de top. Vom explora strategii pentru a conecta cu tinerii, dezvoltarea competentelor si campanii personalizate, inclusiv succesul Brandstorm.

Sergio Gómez Jara

HEAD OF TALENT ACQUISITION & EMPLOYER BRANDING, L’ORÉAL ROMANIA

descarca prezentarea
16:00 - Incheiere conferinta




Parteneri Primavara 2025



  • Hosting by Host-Age.ro