Is your Employer Brand Ready for the Future?
AI and the Future of HR
Ce este AI? Cum functioneaza si ce trebuie sa stii pentru viitorul HR-ului? De la Deep Fakes in selectie, inundarea aplicatiilor si pericolele Cyborgismului Secret, Fiona ne va ghida intr-o calatorie despre cum AI influenteaza acest domeniu atat de uman acum si in viitor. Vom invata despre creierul AI - ce este si cum functioneaza, ce face bine si ce face mai bine omul - si vom discuta despre principalele provocari cu care HR-ul se va confrunta in 2025. Prezentarea se va concentra si pe sustinerea angajatilor umani si de ce HR-ul trebuie sa preia controlul asupra experientei angajatilor AI.
Fiona Passantino
AUTHOR, KEYNOTE SPEAKER, AI-HUMAN TRAINER, WORKING HUMANS
descarca prezentarea
Creating a Great Place to Work Where #ExcellenceIsNeverOrdinary
Aceasta prezentare va explora modalitatile prin care o organizatie poate construi si mentine o cultura a excelentei, punand accent pe invatarea continua si bunastarea angajatilor. Prezentarea va acoperi initiative care includ evenimente personalizate, concepute pentru a raspunde nevoilor angajatilor si pentru a contribui la crearea unui mediu de lucru pozitiv. Aceste initiative nu doar ca imbunatatesc nivelul de implicare al angajatilor, dar joaca si un rol esential in cultivarea unei culturi care incurajeaza colaborarea si inovatia. In plus, prezentarea va include o perspectiva asupra campaniei de employer branding, evidentiind modul in care organizatia isi promoveaza valorile si atrage talente printr-o comunicare autentica si strategica.
Corina Faurescu
SENIOR HR MANAGER, BOOKING HOLDINGS
Cristina Petrescu
COMMUNICATION & EMPLOYER BRANDING TEAM LEAD, BOOKING HOLDINGS
descarca prezentarea
Employer Branding Inside the Organization. Who Needs it?
Ne pasa de brandul de angajator asa cum este el perceput de candidati, nu de angajatii curenti. Cu toate astea, felul cum o organizatie isi trateaza angajatii influenteaza felul cum este vazuta pe piata de joburi. Un mecanism usor de inteles (dar greu de aplicat) prin care putem construi un bun brand de angajator in interiorul organizatiei este crearea de contexte pentru ca oamenii sa-si spuna parerea si sa ia parte la decizii. Putem usura aplicarea acestor mecanisme prin aplicarea unor instrumente inclusive de decizie, pe care participantii le vor incerca pe viu.
Radu Atanasiu
ASSOCIATE DEAN, BUCHAREST INTERNATIONAL SCHOOL OF MANAGEMENT
descarca prezentarea
The People Side of Changes with Results
Desi aparent paradoxal, imperativul leadership-ului de astazi este sa devina atat mai productiv cat si mai centrat pe om, in acelasi timp, pentru a avea succes in vremuri de schimbare si organizatii eficiente. Ce pasi putem face astazi pentru a obtine echilibrul potrivit intre cele doua obiective in organizatiile noastre, cu impact important asupra perceptiei interne cat si externe despre angajator?
Cristian Vladoiu
SENIOR CHANGE ADVISOR & PROSCI CERTIFIED ADVANCED INSTRUCTOR, PATHOS LEADERSHIP, GLOBAL AFFILIATE OF PROSCI US
descarca prezentarea
Championing 360 Employer Branding Campains
Descopera cum sa iti imbunatatesti campaniile de employer branding pentru a atrage talente de top. Vom explora strategii pentru a conecta cu tinerii, dezvoltarea competentelor si campanii personalizate, inclusiv succesul Brandstorm.
Sergio Gómez Jara
HEAD OF TALENT ACQUISITION & EMPLOYER BRANDING, L’ORÉAL ROMANIA
descarca prezentarea