Employer Branding Conference aduce pe scena in fiecare an cei mai buni specialisti internationali si locali din cele mai mari companii, cu rezultate dovedite in cresterea brandului angajatorului si atragerea celor mai buni candidati.
Cu o experienta de peste 20 de ani in toate ariile resurselor umane – de la learning & development, compensatii si beneficii, recrutare si employee experience, pana la strategii de business si operatiuni – Ionela s-a alaturat echipei Lidl Romania in 2020. Astazi, ea coordoneaza intreaga activitate de resurse umane a companiei, contribuind la crearea unui mediu in care oamenii pot invata, evolua si se pot simti valorizati. Este coach certificat si un sustinator ferm al invatarii continue, al dezvoltarii autentice si al unei culturi organizationale centrate pe experienta angajatului. Parcursul sau a inceput cu o licenta in psihologie la Iasi, unde a descoperit pasiunea pentru stiintele umaniste, implicandu-se activ in sectorul non-guvernamental inca din timpul studiilor. Aceasta experienta a devenit un punct de cotitura in cariera, deschizand un drum orientat spre oameni, sens si impact real.
Becs Reffell conduce echipa de strategie Havas People si este un specialist cu peste 24 de ani de experienta in domeniul strategiei de brand de angajator si comunicare (lucreaza la Havas People din 2017). Cu o pasiune pentru EX (cercetarea lor recenta „Employee Experience Gap” a fost ideea ei), a colaborat cu o gama larga de clienti in proiecte care variaza de la branduri complexe de angajator la implicarea interna a angajatilor si comunicarea pentru atragerea de talente, in sectoare precum drept, servicii financiare, tehnologie, industria farmaceutica, FMCG, fintech, telecomunicatii, inginerie si altele. A lucrat cu o varietate de clienti, printre care Mars, Standard Bank, Discover Financial Services, Hitachi Vantara, RWE, adidas si multi altii.
Mike are aproape 20 de ani de experienta in unele dintre cele mai importante agentii de comunicare specializate pe zona de people & employer branding. In prezent, este Head of Employer Brand la Blackbridge Communications, unde a conturat branduri de angajator vibrante, convingatoare si cu impact pentru unele dintre cele mai cunoscute companii din lume. De la San Francisco la Hyderabad, de la Vilnius la Sofia, Mike a lucrat la o varietate de proiecte nationale si internationale. Abia asteapta sa impartaseasca tendintele si insighturile observate de-a lungul carierei sale si sa vorbeasca despre ce urmeaza in lumea employer brandingului.
Claire de Souza este un lider recunoscut in employer branding, un constructor de comunitati si o persoana creativa. Coordoneaza strategia de employer branding pentru unul dintre cei mai cunoscuti retaileri din Marea Britanie, contribuind la conectarea oamenilor cu locuri de munca pline de sens. Este, de asemenea, co-fondatoare a comunitatii globale The EB Space si creatoarea seriei de evenimente EB Uncut – initiative care incurajeaza discutiile autentice si invatarea practica in domeniul employer brandingului. In afara activitatii profesionale, Claire este scriitoare, artista si o sustinatoare activa a incluziunii, identitatii si constientizarii durerii cronice.
Alina Grozescu, antreprenoare vizionara, si-a urmat pasiunea pentru sanatate si stare de bine in 2006, cand a fondat Max Relax, aducand pentru prima data in Romania serviciul de masaj pe scaun la locul de munca. La scurt timp, a lansat Wellington, ca o dezvoltare fireasca a acestei viziuni. Astazi, Wellington este liderul pietei de wellbeing corporate din Romania, oferind o gama variata de servicii, de la workshop-uri, seminarii si evenimente dedicate, pana la solutii digitale avansate, precum o platforma SAAS si o aplicatie mobila. Portofoliul Wellington & Max Relax cuprinde peste 500 de organizatii care au integrat programe complete de wellbeing. Alina detine un Executive MBA la Asebuss Business School si o diploma in Kinetoterapie la Universitatea Nationala de Educatie Fizica si Sport. Inainte de a incepe cariera antreprenoriala, a activat in sportul de performanta, fiind jucatoare profesionista de badminton si reprezentand Romania pe numeroase arene nationale si internationale. Multiplu campioana nationala la juniori, campioana balcanica si castigatoare a competitiei internationale de la Port Dieppe, Franta, Alina este un reper de excelenta atat in domeniul profesional, cat si in cel sportiv.
Roxana Curelea este Head of Global Rewards & Performance in cadrul Allianz Services, avand o experienta de peste 20 de ani in domeniul resurselor umane, cu specializare in managementul compensatiilor si beneficiilor la nivel global. In rolul sau actual, coordoneaza procesele de performanta si recompense ale companiei, colaborand strans cu liderii seniori pentru a asigura echitatea interna si competitivitatea externa. Roxana este recunoscuta pentru abilitatile sale de analiza strategica si consultanta, oferind suport valoros HR Business Partners si managementului de top in luarea deciziilor informate. Cu o abordare inovatoare si orientata spre rezultate, contribuie la dezvoltarea si implementarea unor politici si programe eficiente de recompense, promovand standardizarea si imbunatatirea continua. Dincolo de activitatea profesionala, Roxana se implica activ in initiative care sustin diversitatea si incluziunea la locul de munca.
24/7 mom@home, dar si HR Manager la Provident. Asa se prezinta Dana Stoian – cu sinceritate si o pasiune reala pentru oameni. Dana si-a construit parcursul profesional organic in cadrul Provident, evoluand de la roluri de specialist la pozitii de leadership. Cu peste 15 ani de experienta in resurse umane, traseul ei reflecta o dedicare constanta si o dorinta de a face o diferenta reala in vietile colegilor sai. In munca de zi cu zi, Dana crede in puterea conversatiilor reale si a relatiilor autentice. Pentru ea, HR-ul nu inseamna doar procese, ci mai ales energie si conexiune. Fiecare zi aduce provocari noi, dar ramane constanta grija fata de oameni si dorinta de a construi o cultura organizationala bazata pe compasiune si crestere continua. Pentru Dana, HR-ul nu e despre sisteme. E despre oameni. Iar fiecare zi e o oportunitate de a fi mai aproape de ei.
Cu peste 15 ani de experienta in resurse umane in organizatii din FMCG si industria farmaceutica, Alina vede HR-ul ca pe un spatiu in care se construiesc relatii, se nasc idei si se modeleaza cultura organizationala. Fie ca este in birou sau pe teren, este mereu acolo unde se intampla lucrurile, in mijlocul oamenilor, in mijlocul schimbarii. Din 2023 face parte din echipa Lactalis, unde coordoneaza cu pasiune proiecte care dau forma unei culturi organizationale autentice, construita in jurul oamenilor, povestilor si aspiratiilor lor. Pentru Alina, resursele umane inseamna energie, empatie si capacitatea de a transforma idei in actiuni, emotii in motivatie si echipe in comunitati. Aici, la intersectia dintre business si uman, isi gaseste directia si sensul.
Sinziana Muresan este Director de Resurse Umane la Emerson Cluj, unde conduce strategii centrate pe oameni, menite sa consolideze leadershipul, sa promoveze incluziunea si sa sustina bunastarea angajatilor. Cu peste 20 de ani de experienta in leadership corporativ si transformare organizationala, precum si un Executive MBA obtinut la Universitatea Cambridge, Sinziana imbina viziunea strategica cu expertiza practica in modelarea culturilor organizationale autentice si a practicilor sustenabile de gestionare a talentelor. Sinziana este o sustinatoare pasionata a culturilor incluzive si de inalta performanta, fiind dedicata construirii unor medii in care oamenii se simt conectati, apreciati si inspirati. Ea crede cu tarie ca un brand de angajator credibil se construieste zi de zi, prin actiuni autentice, valori traite si curajul de a aborda provocarile reale cu transparenta.
Alina este un profesionist si un om de HR cu o experienta de 10 ani. De-alungul anilor petrecuti in diferite roluri de HR, a trecut prin industrii diverse incepand cu zona de FMCG pana la IT. Ceea ce apreciaza in meseria de HR este faptul ca is poate aduce raportul asupra organizatiei si este liantul intre nevoile de business si nevoile oamenilor. A fost implicata in proiecte de recrutare, de implementare a strategiei de management al talentelor si transformare organizationala. Se declara pasionata de ideea de a construi echipe si a sprijini liderii sa creeze echipe performante. Alina considera ca o companie isi poate construi brandul de angajator pe baza unei culturi organizationale unde valorile sunt aliniate cu strategia de business si actiunile fiecarui lider. In prezent se ocupa de strategia de resurse umane pentru Beiersdorf Romania si Bulgaria, companie ce are in portofoliu branduri internationale precum Nivea, Eucerin, Hansaplast.
Cu pasiune pentru employer branding si comunicare in HR, Georgiana Gotia construieste conexiuni intre oameni si scop inca din prima zi. In prezent, este Head of Employer Branding & HR Communications, AUMOVIO Romania, avand peste 10 ani de experienta in recrutare, EB si comunicare global HR. A lansat campanii internationale din HQ-ul din Hannover si a dezvoltat proiecte locale care apropie brandurile de oameni si dau sens carierelor. A condus campanii de impact, strategii globale de social media si parteneriate cu universitati si comunitati. Este si lector universitar, sustinator activ al tinerilor si fondatoarea retelei Erasmus Students Network Sibiu. Pentru Georgiana, employer branding inseamna mai mult decat vizibilitate – este despre inspiratie, autenticitate si cariere relevante.
Cu o experienta de 9 ani in marketing si comunicare, Diana si-a gasit pasiunea in proiecte cu si despre oameni. Dupa ce a activat in marketing, apoi in comunicare interna si externa, si-a consolidat expertiza in Employer Branding, unde imbina strategia cu creativitatea si empatia. In prezent, contribuie la conturarea unei culturi organizationale autentice la Bosch, in care oamenii se regasesc, se implica si dau sens valorilor companiei.
De la 1 martie 2018, Bogdan Badea conduce eJobs, coordonand activitatea a peste 100 de oameni, anterior fiind Head of Sales tot in cadrul eJobs. Absolvent al Facultatii de Cibernetica (ASE), al unui master in comunicare la SNSPA si al unui alt master de corporate finance (ASE), Bogdan Badea are un parcurs profesional care include cinci companii – Procter & Gamble, Smartree Romania, Accace Romania, E&Y si eJobs. In ultimele patru a avut pozitii de management, iar in doua dintre ele a ajuns pe cea mai inalta treapta ierarhica. In timpul mandatului sau, eJobs a atins recorduri istorice in termeni de cifra de afaceri, profitabilitate si numar de candidati. Totodata, in 2019, eJobs a fost prima platforma de recrutare online din Romania care a depasit 10 milioane de euro, in cifra de afaceri.
Loredana activeaza de peste 15 ani in marketing si comunicare, timp in care a curatoriat branduri importante din segmentele: bancar, retail, HoReCa si securitate. Azi, la Up Romania, creioneaza si implementeaza strategiile de marketing si comunicare B2B si B2C, cu o viziune clara, unde creativitatea nu e un scop in sine, ci un instrument pentru impact real. Pasionata de arta, integreaza constant inspiratia vizuala in proiecte, construind campanii care nu doar comunica, ci care integreaza frumosul in KPIs de business. Loredana este genul de lider care pune sensul pe primul loc, care valorizeaza oamenii din jur si crede in puterea lui „se poate”.
Cu peste 10 ani de experienta in marketing, Andreea Oancea este in prezent Senior Marketing Manager pentru OLX Locuri de Munca in Romania, Portugalia si Bulgaria. Cu o abordare orientata spre rezultate, Andreea coordoneaza initiativele strategice care au contribuit la pozitionarea OLX Locuri de Munca ca un partener de incredere atat pentru candidati, cat si pentru angajatori. Pasionata de domeniul resurselor umane si de impactul pe care il poate avea asupra vietilor oamenilor, ea a pus intotdeauna umanitatea in centrul initiativelor fiindca recrutarea nu este doar despre ocuparea pozitiilor, ci despre gasirea omului potrivit la locul de munca potrivit.
Ioana are o experienta de peste 10 ani in domeniul Resurselor Umane, acumulata in cadrul Bosch Blaj. Pe parcursul carierei sale, a dezvoltat expertiza in recruitment, HR Business Partner, Learning & Development, precum si in comunicare interna si externa. Este pasionata de crearea si implementarea proiectelor strategice de comunicare si talent management, avand o abordare orientata catre dezvoltarea si sustinerea potentialului angajatilor. Prin implicarea sa activa in diverse initiative HR, Ioana contribuie constant la consolidarea culturii organizationale si la alinierea obiectivelor de business cu nevoile echipei.
Cu 15 ani de experienta in marketing si comunicare, Raluca conduce echipa de marketing eJobs de 4 ani. Rolul ei implica crearea si implementarea strategiei de marketing B2B si B2C pentru toate brandurile din portofoliu si alinierea ei cu obiectivele de business. Expertiza sa include Brand Marketing, Employer Branding, Content Marketing, Social Media Strategy, Comunicare Corporate si Interna. Inainte de a intra in industria de recrutare, a lucrat in e-commerce si presa. Misiunea ei este de a imbina într-un mod echilibrat creativitatea cu cerintele pragmatice ale pietei si de a mentine si consolida pozitia liderului recrutarii online pe toate segmentele de public.