EMPLOYER BRANDING MADE TO MEASURE
5 Aprilie 2023  Radisson Blu Hotel Bucharest

VORBITORI 2022

Mihaela Ionita
Director National de Resurse Umane, Lidl Romania

Mihaela (sau Misha, cum ii spune toata lumea) este Director National de Resurse Umane si membru in Consiliul de Conducere al Lidl Romania incepand cu februarie 2021. De-a lungul carierei sale, Misha a detinut roluri in resurse umane, shared services, operatiuni, vanzari si consultanta de management, activand in industrii precum Technology, FMCG si Retail. Pe parcursul celor 10 ani in resurse umane, ea a contribuit la cresterea organizatiilor, dezvoltand o cultura organizationala a performantei, axata pe oameni si colaborare. Absolventa de studii economice, ea detine si un MBA in economie, de la Central European University. Este coach intern si este certificata Lean Six Sigma.

Lia Apostol
Head of Marketing & Communications, Romania, Cognizant Softvision

Am avut mereu o mare pasiune pentrumarketing si comunicare, dar mai ales in ultimii 12 ani de cand sunt in acestdomeniu, la inceput in studii de piata, iar in ultimii ani in IT. Imi place pur si simplu sa vad cumcresc brandurile si cum oamenii se indragostesc si dezvolta incredere in ele,lucru greu de obtinut. Cred ca marketingul inseamna sa simti si sa faci oameniisa construiasca o relatie personala puternica cu brandul.Mi-am inceput calatoria inCognizant Softvision in urma cu 7 ani. Acum conduc departamentul de marketingsi comunicare din Romania. Cred cu tarie ca transparenta,comunicarea si implicarea reala sunt cheia unei organizatii de succes. Atatatimp cat iti tratezi jobul de zi cu zi ca pe o afacere proprie, succesul siexcelenta vor urma. Motto-ul meu preferat este: “Daca drumul nu are obstacole,probabil ca nu duce nicaieri”.Cognizant Softvision este oprovocare constanta, dar frumoasa, pentru ca sunt convinsa ca acesta este “ThePlace To Be”!

Diana Misa
Director Executiv Resurse Umane, OTP Bank Romania

Diana ocupa functia de Director Executiv Resurse Umane in cadrul OTP Bank Romania, avand o experienta solida, de aproape 30 de ani, in functii de conducere in arii de resurse umane si marketing, in diverse industrii precum media, banking si brewery. De aproximativ 18 ani Diana activeaza in mediul bancar (anterior Raiffeisen Bank), utilizand in rolul sau din prezent competentele castigate anterior in rolurile detinute. Pentru Diana, principalul focus este, alaturi de coordonarea activitatilor tipice de resurse umane (Admin, Compensatii si Beneficii, Staffing), sa sustina activ procesul de transformare a organizatiei, dezvoltarea brandului de angajator si contribuirea la consolidarea culturii organizationale. Recent, si-a asumat leadershipul zonei de Customer & Employee Experience, din dorinta de a asigura cea mai buna legatura intre business si Resurse Umane. Totodata, preocupata de atitudine financiara responsabila in randul tinerilor din Romania, Diana coordoneaza echipa Fundatiei OTP Bank Romania, care desfasoara activitati pentru dezvoltarea aptitudinii financiare, economice si manageriale in randul elevilor si liceenilor, ajutandu-i in acelasi timp sa isi planifice constient cariera. Diana are formare in Executive Coaching (PCI London) si certificare The Neuroscience Academy.

Anca Lazaroiu
HR Director, Ubisoft Romania & Serbia

Anca este un expert in HR cu un istoric international de proiecte transformationale in medii provocatoare. Cu o experienta vasta de consultanta dar si expertiza in-house, a adunat peste 19 ani de colaborare cu diverse organizatii FTSE 100. E specializata in definirea si livrarea initiativelor de HR de transformare la scala larga, cu un portofoliu de proiecte ce include multe industrii si geografii. Cateva din temele principale din cariera ei au fost conducerea transformarii functionale si a eficacitatii, optimizarea si automatizarea proceselor, design organizational si management al schimbarii. Anca s-a alaturat Ubisoft in iulie 2021, in calitate de HR Director Romania & Serbia, cu un mandat de redesign end-to-end al strategiei de HR si a managementului talentelor, inclusiv repozitionarea Ubisoft Romania ca angajator de top pe piata locala.

Cosmin Dodoc
VP, People & Organisation, eMAG

Cu o experienta profesionala de peste 20 de ani, Cosmin este responsabil de strategia de resurse umane intr-o organizatie de peste 6000 de colegi. Isi doreste sa construiasca echipe puternice si talentate, cu accent pe cresterea potentialului fiecaruia si pe conectarea informatiilor disponibile, astfel incat sa obtina cele mai bune rezultate si sa atinga obiectivele propuse. Cosmin s-a alaturat echipei eMAG in 2015, in rolul de HR Busines Partner, iar de la 1 iulie, a preluat rolul de VP People & Organisation.

Adina Vidroiu
HR Director, Microsoft Romania, Grecia, Cipru & Malta

Cristina Mancas
Vice Presedinte Resurse Umane, Schneider Electric Europa de Sud Est

Cristina Mancas este Vice Presedinte Resurse Umane la Schneider Electric Europa de Sud Est. Absolventa a Academiei de Studii Economice, cu o diploma de Management, Cristina s-a alaturat echipei Schneider Electric in urma cu cinci ani, pe pozitia de Director HR pentru Romania, ca ulterior activitatea si rezultatele ei sa fie remarcate si sa determine, doi ani mai tarziu, promovarea sa pe o pozitie regionala. La Schneider Electric, Cristina aducea o experienta de 15 ani in domeniul resurselor umane, activand in companii mari din domeniul bancar si petrolier. Cristina Mancas coordoneaza, de la Bucuresti, toate activitatile de resurse umane ale regiunii SEE pentru Schneider Electric, de la recrutare la talent management construirea culturii organizationale.

Ana Crivat
Director of Corporate Affairs, HEINEKEN Romania

Simona Berbec
MARKET HR LEAD IN ROMANIA, UNGARIA, CEHIA SI SLOVACIA, GOOGLE

Silviu Andrei Petran
Managing Director, Exploratist

Cu peste 15 ani de experienta in vanzari, atat pe plan local, cat si international, Andrei coordoneaza intrega activitate a agentiei exploratist. Este pasionat de tot ce tine de employee experience, strategie, account management, comunicare, tehnologie si parteneriate strategice. Crede in puterea exemplului personal, isi ia energia din fiecare interactiune, iar pentru el oamenii sunt intotdeauna pe primul loc.

Flavia Bucerzan
Employer Branding Manager, Bosch Romania

Sunt un profesionist in domeniul comunicarii, cu peste 15 ani de experienta nationala si internationala dobandita in diverse medii de afaceri, de la publicitate, constructii pana la industria IT. De-a lungul anilor, am avut ocazia sa invat si sa experimentez multiplele arii ale domeniului comunicarii, de la organizarea de evenimente interne si externe, la managementul comunicarii corporative, PR, branding, CSR si marketing digital. Recent am descoperit si am aprofundat domeniul captivant al Employer Branding-ului, in timp ce conduceam echipa locala de la Bosch Engineering Center Cluj. Astazi, am onoarea de a coordona activitatile de Employer Branding si Comunicare la nivel de tara. Ca background, am o licenta in Comunicare si Relatii Publice la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca si un master in Politici Publice si Advocacy la Universitatea de Vest din Timisoara.

Gabriela Nita
HR Director, UP Romania

Gabriela Nita este Directorul de Resurse Umane al Up Romania, furnizor de servicii pe piata beneficiilor extrasalariale, prezent in Romania de 20 ani. Avand o experienta de peste 20 ani in HR, Gabriela a colaborat cu companii din diverse industrii, din pozitia de consultant extern sau specialist intern, implementand proiecte de recrutare, training, coaching, teambuilding sau evaluarea performantelor si oferind mereu cea mai buna solutie clientilor externi sau interni. Gabriela a absolvit Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, avand un doctorat in Stiintele Educatiei.

Crina Ardeleanu-Coblas
Employer Branding Manager, BAT

Absolventa de Marketing si Drept, cu master in resurse umane si 7 ani de experienta in domeniu. Timp de 5 ani am recrutat in zonele Romania, Europa si Africa, din toate domeniile, inclusiv la nivel director, iar 1 an am fost coordonator global al controlului Retrospective Leavers de SOx (parte din auditul anual in care o companie publica este obligata sa furnizeze dovezi de raportare financiara corecta si securizata prin date pe diferite controale). De la inceputul acestui an, ocup pozitia de Employer Branding Manager pentru Digital Business Solutions la BAT, pe 6 huburi (Romania, Costa Rica, Kuala Lumpur, Polonia, Pakistan si Mexic).

Dana Dobrescu
Corporate & Government Affairs, Mondelēz Romania

Dana este Corporate & Government Affairs Manager in cadrul Mondelez International, gestionand strategia de comunicare corporativa si activitatile de public affairs din regiunea South  Central Europe, care include 10 tari (Romania, Bulgaria si pietele adriatice de est). Anterior, Dana a coordonat activitatea de comunicare din cadrul Unilever South Central Europe si a gestionat strategia de media relations din Europa Centrala, actionand totodata ca un consultant PR in house pentru cele 20 de branduri ale companiei, din perspectiva angajamentelor corporative. Dana are experienta in domeniul comunicarii corporative si a facut parte din echipele de comunicare ale companiilor L’Oreal Romania, UPC Romania, Rosia Montana Gold Corporation. Subiectul ei preferat este mindful snacking si este pasionata de nutritie. Are doua certificari internationale de nutrition coach Precision Nutrition L1 si Women Coach Specialist GGS pe partea de wellbeing, fitness si nutritie.

Ioana Mucenic
CEO, Minio Studio

Ioana este antreprenor in publicitate de cand avea 22 de ani. Este membru al Charted Institute of Marketing, cu certificari in Inovatie&Managementul Schimbarii, Strategic Marketing si Managing Marketing. Este trainer certficat si speaker frecvent la evenimente de business locale si internationale. Este redactor invitat la publicatii specializate de trade marketing. Este pasionata de Design Thinking si User Experience. Din 2019, este cadru didactic asociat la SNSPA, predand la cursurile de master.
In 2006 a co-finantat agentia de publicitate Pastel, pe care a condus-o aproape 10 ani. Din 2016, a infiintat agentia de comunicare strategica Minio Studio. Cu o crestere rapida a echipei si a proiectelor, agentia deruleaza proiecte si pentru piete puternice, precum Germania si Olanda. In 2020, Minio a fost cea mai premiata agentie locala independenta, cu 14 premii in portofoliu pentru clienti precum Durex, Mondelez, Rowenta, SunPlaza. Ioana are 16 ani de lucru in publicitate si 14 ani de antreprenoriat, timp in care a dezvoltat sau coordonat sute de campanii locale si regionale, pentru branduri precum Avon, Bergenbier, Colgate-Palmolive, Nivea, Jacobs, Milka, Marionnaud, Tenaris, Tefal, Reckitt Benckiser, Hochland si multi altii.

Ioana Ciobotariu
Communications Manager, Ubisoft Romania

Ioana este un profesionist cu certificare CIM in Marketing Leadership si o pasiune puternica pentru brand building si management al reputatiei. Are o experienta vasta in a creste branduri si a livra rezultate in medii multi-culturale, multi-stakeholder prin colaborare inter-departamentala si construirea unor echipe puternice. In rolurile anterioare, Ioana a dezvoltat si implementat strategii de marketing si campanii premiate pentru branduri aflate in diferite stadii ale ciclului de viata, a construit noi moduri de lucru, a consolidat echipe de brand si parteneriate de succes. In prezent, ea este Communication Manager Ubisoft Romania, rol in care a colaborat cu specialistii in HR pentru consolidarea EVP-ului local, a dezvoltat o strategie locala de comunicare corporate cu focus pe employer branding si urmareste implementarea ei. Isi ia motivatia personala din integrarea practicilor de brand building in procesele de employer branding , contribuind astfel la transformarea domeniului si la construirea unei reputatii corporate solide.

Bogdan Badea
CEO, eJobs Group

De la 1 martie 2018, Bogdan Badea conduce eJobs, coordonand activitatea a peste 100 de oameni, anterior fiind Head of Sales tot in cadrul eJobs. Absolvent al Facultatii de Cibernetica (ASE), al unui master in comunicare la SNSPA si al unui alt master de corporate finance (ASE), Bogdan Badea are un parcurs profesional care include cinci companii – Procter & Gamble, Smartree Romania, Accace Romania, E&Y si eJobs. In ultimele patru a avut pozitii de management, iar in doua dintre ele a ajuns pe cea mai inalta treapta ierarhica. In timpul mandatului sau, eJobs a atins recorduri istorice in termeni de cifra de afaceri, profitabilitate si număr de candidati. Totodata, in 2019, eJobs a fost prima platforma de recrutare online din Romania care a depasit 10 milioane de euro, in cifra de afaceri.

Mirela Tanase
Senior Partner - Enterprise & Strategic Accounts, Exploratist

Cu o experienta de peste 15 ani in dezvoltare organizationala, employer branding si comunicare interna, Mirela, aka M, s-a alaturat agentiei Exploratist in 2016 pentru a dezvolta impreuna programe si proiecte in zona de employee experience. De-a lungul carierei, M a coordonat activitatea mai multor departamente de vanzari, operationale, comunicare interna si resurse umane. Parcursul sau profesional a avut intotdeauna un laitmotiv – pasiunea pentru oameni. Crede ca o abordare integrata a initiativelor unui departament de Resurse Umane defineste, cu success, nivelul de satisfactie si performanta al oamenilor intr-o organizatie. Oamenii pe primul loc este deviza de la care porneste de fiecare data atunci cand creioneaza proiectelor de employee experience.

Octavian Gheorghe
Creative Director & Head of Social Media, GMP PR

Cu un background divers in zona de jurnalism, design si creative writing si o experienta vasta in zona de social media si creatie, Octavian a ajutat la realizarea si implementarea mai multor strategii de employer branding, focus grupuri cu zeci de angajati, procese de EVP building, evenimente de comunicare interna si campanii de recrutare. Portofoliul de clienti acopera cele mai importante domenii din Romania, de la retail si beauty pana la FMCG si banking.

Delia Iliasa
Managing Partner, SanoPass

Delia are peste 20 de ani de experienta, dintre care ultimii 11 sunt in industria de HealthCare si Wellbeing. Si-a inceput cariera in domeniul vanzarilor, lucrand direct cu clientii si ascultand povestea acestora indeaproape, motiv pentru care astazi pune mereu utilizatorul pe primul loc. In ultimii ani a fost director comercial al Medicover si director de operatiuni la WorldClass. In prezent lucreaza ca Managing Partner la SanoPass, liderul industriei MedTech din Romania.

arch. Mihaela Topor
Senior Workplace Consultant | Office, CBRE Romania

Mihaela is the creator and co-creator of nearly 100,000 sq. m. of design concepts for corporate companies, which means over 100,000 sq. m. of living the different types of corporate behaviors, with a significant suite of HR strategies on display. Office design is the red line that connects all the dots in her career, and in the last 5 years she has blended design concepts with change management programs for different companies. Since joining CBRE Romania, the company has launched a new line of workplace services for complete architectural projects. Along with the well-known workplace strategies and change management programs that CBRE already serves its clients, the new service line completes the one-stop-shop integration for all corporate clients.

Ana-Maria Vasile
Talent Executive Romania, BAT

Am stiut mereu ca „my dream job” o sa fie unul in care imi voi dori sa ajut oamenii, dar in acelasi timp sa pot sa imi exprim creativitatea si sa pot munci cu pasiune si sens. Am inceput sa muncesc cu „pasiune sau deloc” inca de acum 6 ani, in diverse proiecte ale unor organizatii non-guvernamentele si mi-am continuat drumul in organizatii cu valori similare, in IT si FMCG, unde am explorat diferite roluri in HR. Inca sunt la inceput de drum, insa sunt entuziasmata sa fac parte dintr-o organizatie precum BAT Romania, unde experienta angajatului si parcursul profesional sunt prioritare. Mi am inceput calatoria aici ca Management Trainee in HR, iar acum coordonez activitatile de talent management si employer branding pentru Romania. Sunt de parere ca activitatile de employer branding se diferentiaza de activitatile de product branding. Noi incercam sa promovam o relatie intre angajat si angajator. Este despre cum ii faci pe oameni sa se simta in raport cu compania ta, independent de rol sau nivelul salarial. Ce intareste aceasta relatie? Comunicarea deschisa si transparenta, empatia, increderea, un mediu de lucru in care oamenii sa simta ca pot munci cu pasiune si sens si in care inovatia si schimbarea sunt promovate. Industria noastra este intr-o continua transformare, iar acesta este momentul ideal ca cineva sa se alatura misiunii noastre, cea de a construi un viitor mai bun. #ABetterTomorrow #BeTheChange!

Laura Rosca
QUALITATIVE RESEARCH DIRECTOR, ISENSE SOLUTIONS

Laura este un researcher pasionat cu peste 16 ani de experienta in intelegerea si schimbarea perceptiilor asupra comportamentului consumatorului. In timpul parteneriatului sau de lunga durata cu clienti din diverse industrii (telecomunicatii, bancar, retail, FMCG, frumusete, pharma, auto), Laura a facut parte din multe povesti de succes in afaceri, oferind cercetare integrata si consultanta. Laura a pregatit numerosi profesionisti in cercetare calitativa si a moderat sute de focus grupuri, interviuri aprofundate, etnografii, de-a lungul carierei sale de cercetare. Accentul Laurei ramane pe cumparatori, branding, comunicare si, in special, dezvoltarea conceptului si auditul brandurilor. Laura are o diploma de Master in Comunicare si Publicitate (SNSPA) si o licenta in Psihologie (Universitatea din Bucuresti).

Magor Csibi
Head of Leadership & Organizational Culture Practice, Trend Consult

Magor Imre Csibi conduce departamentul de Leadership la Trend Consult, cu misiunea de a schimba cultura in cat mai multe organizatii si in societate. Intre 2017-2018 a fost directorul executiv al biroului WWF in Korea, dupa ce a condus 7 ani in Romania cea mai mare organizatie de conservare a naturii din lume, WWF. A fost si europarlamentar, ales pe listele PNL vicepresedintele Comisiei de Mediu, Sanatate Publica si Siguranta Alimentara din Palamentul European si a predat la Universitatea Babes-Bolyai. In 2009 a fondat publicatia Think Outside the Box, pe care a si coordonat-o in primii doi ani.

Andrei Ion
Managing Director, SHL Romania - The Talent Assessment Company

Curiozitatea si simplificarea complexitatii sunt axele care il descriu pe Andrei Ion, psiholog specializat in domeniul psihologiei organizationale. Ghidata de aceste axe, cariera sa a urmat o dubla specializare, cercetator si cadru didactic la Facultatea de Psihologie a Universitatii din Bucuresti, si Managing Director al SHL Romania – The Talent Assessment Company. Studentii interactioneaza cu el la cursurile de Metodologia Cercetarii Comportamentale, Genetica Comportamentului Uman si Psihologie Organizationala, fiind astfel nevoiti sa afle mai multe despre bazele biologice ale functionarii psihologice si comportamentale, despre design-uri de cercetare si statistici multivariate sau despre rolul personalitatii in context ocupational. Andrei este membru in comitetul executiv al SIOP (Society for Industrial Organizational Psychology), unde a coordonat Comitetul de Afaceri Internationale, respectiv Comitetul pentru Cercetare. Energia pentru aceste activitati este obtinuta din pasiunile sale, cercetare si rock-climbing (escalada).

Madalina Uceanu
MANAGING PARTNER, CAREER ADVISOR

Stela Toderascu
Moderator

Employer Branding Conference aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

Organizer

Main Partner

Gold Partners

Silver Partner

Branding Partners

Research Partner

GALA SUPPORTERS

Supported by
  • Hosting by Host-Age.ro
Media Partners