Employer Branding Conference aduce pe scena in fiecare an cei mai buni specialisti internationali si locali din cele mai mari companii, cu rezultate dovedite in cresterea brandului angajatorului si atragerea celor mai buni candidati.
Cu o experienta de 15 ani in domeniul HR in diferite industrii, dintre care 9 ani de experienta manageriala, Georgiana este HR Director Employee Lifecycle la Lidl Romania, fiind responsabila de dezvoltarea si implementarea strategiilor pentru ariile de Recruitment & Employer Branding, Learning & Development, cat si Engagement & Culture la nivelul organizatiei. Georgiana este licentiata in Management Economic in cadrul ASE Bucuresti si are un masterat in domeniul resurselor umane, fiind totodata membru Asociat al CIPD.
Emily este co-fondatorul companiei de consultanta globala de branding pentru angajatori, TheTruthWorks. Dupa ce a experimentat de mai multe ori in cariera ei impactul unei culturi slabe a companiei, a devenit pasionata de a ajuta la schimbarea acestui lucru. Emily crede ca adevarul este cel mai puternic instrument pe care il are o companie atunci cand vine vorba de atragerea si retinerea talentelor. Adevarul ajuta la construirea increderii, care este extrem de redusa in relatia angajator/angajat astazi. Cu o multime de clienti din intreaga lumea, ea stie ceva sau doua despre cum sa-i implice pe colegi in mod sincer. Ea este, de asemenea, fosta sefa (premiata) de Employer Branding la Booking.com, care supravegheaza strategiile de comunicare de atragere si retinere pentru peste 70 de piete, sprijinind in acelasi timp initiativele Women in Tech si DEI.
Fiona ajuta oamenii sa-si usureze si imbunatateasca munca prin integrarea AI, leadership si comunicare, maximizand conexiunea, implicarea si creativitatea pentru mai multa bucurie si inspiratie la locul de munca. Speaker inspirational, trainer, facilitator si coach, este autoare premiata a seriei „Comic Books for Executives” si gazda podcastului „WorkingHumans”. Cu o cariera indelungata in comunicare corporativa si HR pentru unele dintre cele mai mari organizatii europene, Fiona este o voce emergenta in domeniul AI-Human, sustinand evenimente internationale pentru Comisia Europeana si multinationale. Datorita formarii in stand-up comedy, discursurile ei sunt pline de umor si energie. Noua sa carte, „AI-Powered Professional: Awareness and Integration Guide for Non-technicals” (2025), este un ghid practic si amuzant pentru oamenii obisnuiti care vor sa foloseasca AI pentru a-si creste productivitatea si satisfactia la locul de munca.
Tanya a studiat Managementul International si Franceza la Universitatea Bath din Anglia, absolvind in 2012, in acelasi an in care si-a inceput cariera la Thales. In ultimii 12 ani in companie, a petrecut 5 dintre ei lucrand la Paris in comunicare interna si manageriala, inainte de a se muta inapoi la Londra pentru a se alatura echipei de employer branding. Din 2019 ocupa functia de Head of Talent Communications pentru grup, lucrand in stransa colaborare cu echipele de Talent Acquisition.
Radu Atanasiu este Decan Asociat la Bucharest International School of Management si cerceteaza, preda, scrie si vorbeste despre gandirea critica si luarea deciziilor manageriale. Radu a publicat doua carti, in Germania si Olanda, scrie regulat in Revista Biz si in Psychology Today si are un podcast pe MindArchitect intitulat „Decizii cu Cap”. In plus, Radu investeste in startup-uri tehnologice romanesti, digitizeaza instrumente de decizie manageriala si participa la maratoane si triatloane.
Anca Decu ocupa pozitia de Director People & Culture la Up Romania, avand o experienta de peste 20 de ani in domeniul resurselor umane. Ea considera ca organizatia viitorului se bazeaza pe valori fundamentale precum increderea, autenticitatea, etica si pasiunea. Anca este preocupata de sanatatea emotionala si starea de bine a colaboratorilor, crezand ca nu exista progres fara implicare si atasament. Intr-o lume VUCA, ea sustine ca functiunea de resurse umane trebuie sa fie pregatita sa adapteze strategii si procese care sa adreseze nevoile individuale de crestere, in acord cu obiectivele strategice de business.
Corina are peste 15 ani de experienta in Resurse Umane in companii de tehnologie aflate in crestere rapida si este pasionata de promovarea schimbarii transformationale si de cresterea valorii business-ului prin planuri strategice pentru oameni. Ea considera ca rolul HR-ului este de a sprijini angajatii sa aiba succes, de a construi o experienta valoroasa pentru acestia si de a cultiva o cultura a leadership-ului centrat pe oameni. In rolul sau la Booking Holdings Romania, Corina se concentreaza pe sustinerea dezvoltarii si extinderii centrului din perspectiva talentelor, avand la baza o mentalitate orientata catre oameni.
Andreea Baciu este Chief Culture Officer la UiPath. In acest rol se dedica implicarii si dezvoltarii angajatilor, managementului resurselor umane, comunicarii interne si promovarii diversitatii, incluziunii si apartenentei. In rolurile sale anterioare de Chief People Officer si VP of Global Talent Development la UiPath, ea a condus dezvoltarea unui program global pentru dezvoltarea angajatilor din cadrul UiPath care reflecta nevoile diverse si complexe ale unei forte de munca multiculturale si multi-generationale. Andreea este un manager cu experienta in managementul resurselor umane si in managementul schimbarii, cu o vasta experienta internationala in roluri regionale si globale. Este pasionata de traducerea nevoilor organizationale si individuale in planuri de actiune rapide pentru a crea performanta si a crea schimbari organizationale pozitive in colaborare cu toate partile interesate, dezvoltand urmatoarea generatie de lideri si generand entuziasm cu privire la procesul de invatare.
Cu peste 10 ani de expertiza in comunicare, marketing si employer branding, Cristina are o vasta experienta in gestionarea campaniilor de employer branding si dezvoltarea strategiilor de comunicare interna menite sa implice angajatii la toate nivelurile. De asemenea, se concentreaza pe crearea de experiente personalizate si creative pentru angajati, precum si pe organizarea de evenimente captivante, pentru a spori implicarea acestora si a promova o cultura organizationala pozitiva. In prezent, Cristina este Communication and Employer Branding Team Lead la Booking Holdings Romania, unde colaboreaza cu echipele locale de HR si Talent Acquisition, precum si cu echipele globale de comunicare, pentru a implementa strategii dinamice de branding si recrutare, aliniate obiectivelor companiei.
Ioana Moldovan este o profesionista cu experienta in vanzari si management, activand anterior in cadrul Royal Bank of Scotland si ocupand diverse functii in MedLife Romania, ultima fiind cea de Corporate Sales Manager. Incepand cu octombrie 2024, a preluat functia de director general al platformei SanoPass, specializata in servicii si abonamente medicale, fitness si nutritie. In noul sau rol, Ioana isi propune sa extinda afacerea prin introducerea de noi servicii in domeniul wellbeing-ului si sa creasca semnificativ cota de piata in segmentul corporate B2B.
Dan Moraru isi aduce zilnic la job nu doar pasiunea pentru ceea ce face, ci si dorinta de a descoperi si valorifica potentialul fiecarui coleg. Acestea sunt elementele cheie ale propriei sale retete de succes, care a contribuit la cresterea afacerii, a veniturilor si a rentabilitatii, consolidand in acelasi timp relatiile solide cu clientii. Cu o vasta experienta in conducerea echipelor, de la 3 pana la 250 de oameni, Dan i-a ghidat spre dezvoltare, mentinand agilitatea, eficienta si o mentalitate antreprenoriala puternica. Prin leadershipul sau orientat spre rezultate, echipele pe care le-a format au reusit sa evolueze fara a-si pierde dinamismul si claritatea obiectivelor.
Cu peste 25 de ani de experienta in domeniul resurselor umane, Gabriela contribuie activ la dezvoltarea unei culturi organizationale sanatoase in Libra Internet Bank, construita in jurul valorilor in care crede – perseverenta, curaj, inovatie si creativitate. Crede cu tarie in puterea unui mediu de lucru care inspira excelenta, incurajeaza depasirea limitelor si sustine dezvoltarea continua a fiecarui coleg. A initiat proiecte de impact precum Libra Harmony, un program de well-being pentru echilibrul dintre viata profesionala si personala, si Libra Mentoring, primul program de mentorat din Romania certificat de EMCC Global. Pasionata de oameni si de construirea unei culturi autentice si dinamice, Gabriela crede ca succesul unui brand de angajator vine din investitia constanta in oameni si in experienta lor la locul de munca.
Iulia se concentreaza pe implementarea strategiilor HR si a practicilor de management al talentelor, care sustin cresterea organizationala si consolideaza reputatia companiei ca angajator preferat. Aceste obiective sunt atinse printr-un parteneriat solid si o relatie de incredere cu liderii afacerii, dar si prin intelegerea si contributia la viziunea si strategia companiei. Iulia este un lider care pune un accent deosebit pe integrarea valorilor in cultura organizationala, prin initiative de implicare, branding de angajator, programe eficiente de recunoastere si initiative robuste de management al schimbarii. Aceste eforturi colective au demonstrat ca pot contribui semnificativ la pozitionarea companiei ca angajator de top, imbunatatind dinamica echipei si productivitatea generala. Avand un background in Psihologia Resurselor Umane si certificari in Strategii de Branding de Angajator si Management al Schimbarii, Iulia isi dedica timpul pentru a crea cele mai bune locuri de munca.
Sergio aduce o combinatie intre psihologie si stiinta datelor in rolul sau de Head of Talent Acquisition & Employer Branding la L’Oréal Romania. Cu un master in Big Data si un background in psihologie clinica si consultanta HR, el a petrecut ultimii patru ani la L’Oréal, anterior ocupandu-se de Spania si Portugalia, utilizand informatii bazate pe date pentru a imbunatati strategiile de recrutare. Expertiza sa se concentreaza pe optimizarea experientei candidatilor si construirea unor branduri de angajator impactante.
Cu 15 ani de experienta in marketing si comunicare, Raluca conduce echipa de marketing eJobs de 4 ani. Rolul ei implica crearea si implementarea strategiei de marketing B2B si B2C pentru toate brandurile din portofoliu si alinierea ei cu obiectivele de business. Expertiza sa include Brand Marketing, Employer Branding, Content Marketing, Social Media Strategy, Comunicare Corporate si Interna. Inainte de a intra in industria de recrutare, a lucrat in e-commerce si presa. Misiunea ei este de a imbina într-un mod echilibrat creativitatea cu cerintele pragmatice ale pietei si de a mentine si consolida pozitia liderului recrutarii online pe toate segmentele de public.
Cristian Vladoiu are peste 17 ani de experienta in diverse domenii (FMCG, telecomunicatii, financiar, bancar, productie) si 13 ani in consultanta si training. De-a lungul timpului, a acumulat expertiza in vanzari, marketing, merchandising si managementul proiectelor, lucrand cu multiple companii multinationale. Pasionat de comunicare si de lucrul cu oamenii, a construit si gestionat echipe atat la nivel de retea, cat si la nivelul birourilor centrale. In calitate de Senior Advisor si trainer, a ajutat organizatiile sa dezvolte capabilitati de management al schimbarii, gestionand rezistenta si maximizand ROI-ul proiectelor.