UPGRADE YOUR EMPLOYER BRANDING STRATEGY
INSCRIE-TE ACUM!
DATA
6-7 MARTIE 2019
ora
09.00-18.00
loc
JW Marriott
oras
Bucuresti

Vorbitori

Mark Williams
LINKEDIN TRAINER, ETN TRAINING (UK)

Primul training despre LinkedIn pentru Resurse Umane va fi sustinut de Mark Williams (cunoscut drept ‘Mr LinkedIn). Mark este vazut ca fiind unul dintre expertii LinkedIn de top din lume. Dupa o cariera de aproape 20 de ani in industria de recrutare, Mark a pus bazele unui training ETN in 2008. De atunci a instruit mii de utilizatori LinkedIn dintr-o gama diversa de industrii si roluri. Companii cu care a lucrat: Royal Bank of Scotland (RBS), Vodafone, Wincanton, Baker Mckenzie, EY, Hilton International, Fossil, Adidas, Jurys Inn.

Cristina Hanganu
Director de Comunicare & CSR, Lidl Romania

Este un comunicator care crede cu tarie in construirea unor businessuri sustenabile si in comunicarea lor in mod autentic. Si-a inceput cariera acum mai bine de 20 de ani si a acumulat experienta atat in strategie, relatii cu media, comunicare interna, employer branding, BTL, CSR cat si in relatii cu sindicatele. A fost succesiv Director de comunicare la CONNEX si pentru Michelin Romania si Balcani si pentru grupuri puternice de media precum Media Pro si Intact Media Group. Si-a completat experienta si cu doua interludii in agentii. De peste doi ani si jumatate este Director de Comunicare & CSR la Lidl Romania si coordoneaza activitatile de corporate communication si PR, social media, comunicare interna, employeer branding si CSR. Motto-ul sau in business, si nu numai, este: Make your own mistakes, but don't make them twice.

Anca Marcu
Director Executiv Resurse Umane, Lidl Romania

Anca Marcu este Director Executiv Resurse Umane în cadrul Lidl România, având o vastă experiență în domeniu atât la nivel local cât și internațional. În cei 20 ani de activitate, ea a lucrat în companii din Telecom, industria farmaceutică și BPO. În cadrul Lidl, Anca își urmează misiunea de poziționare strategică a echipei de Resurse Umane în cadrul companiei, consolidând cultura organizațională și sprijind dezvoltarea business-ului în România .

Alina Vesca
L&D and Talent Manager, Vodafone Romania

Francisc Kiss
General Manager, Specialized Nutrition Division, Danone Romania

Cristina Ulesan
Chief People Officer, Sphera Franchise Group

Gabriela Alexandru
Regional HR Director Central Europe, Michelin

Oana Munteanu
Senior Manager, Departament de Consultanta HR, PwC Romania

Radu Savopol
Cofondator, 5ToGo

Traian Nastase
Managing Partner, iSense Solutions

Dr. Traian Nastase are o expertiza rara in cercetare de piata, digital marketing, psihologie si sociologie. In cei peste 14 ani de research si consultanta a lucrat atat de partea clientului, cat si la una dintre cele mai mari agentii de cercetare de piata. Are o vasta experienta cu mediul digital, coordonand proiecte de research clasice si digitale pentru o varietate de clienti din industrii precum telecom, banking si asigurari, farma, media, automotive, retail, social si FMCG. Traian are un doctorat in sociologie si masterate in Psihologie Organizatională si Marketing si Comunicare de Business. Il pasioneaza intelegerea consumatorului modern si scrie despre asta pe blogul lui, traiannastase.ro.

Ioana Mucenic
CEO, Minio Studio

Ioana este antrepenor în publicitate de când avea 22 de ani. Este membru al Charted Institute of Marketing, cu certificări în Inovație&Managementul Schimbării, Strategic Marketing și Managing Marketing. Este trainer certficat și speaker frecvent la evenimente de business locale și internaționale. Este redactor invitat la publicații specializate de trade marketing. Este pasionată de Design Thinking și User Experience. În 2006 a co-finanțat agenția de publicitate Pastel, pe care a condus-o aproape 10 ani. Din 2016, a înființat agenția de comunicare strategică Minio Studio, care, în mai puțin de 3 ani, a depășit 1.2 milioane de euro cifră de afaceri. Cu o creștere rapidă a echipei și a proiectelor, agenția derulează proiecte și pentru piețe puternice, precum Germania și Olanda. Ioana are 15 ani de lucru în publicitate și 13 ani de antreprenoriat, timp în care a dezvoltat sau coordonat sute de campanii locale și regionale, pentru branduri precum Avon, Bergenbier, Colgate-Palmolive, Nivea, Jacobs, Milka, Marionnaud, Tenaris, Tefal, Reckitt Benckiser, Hochland și mulți alții.

Mihaela Radulescu
Consultant de branding organizational, Fondator Innerout

Mihaela Radulescu – Fondator Innerout ® - companie specializata in managementul de reputatie (www.innerout.ro), lucreaza proiecte de employee engagement si employer branding pentru corporatii si companii antreprenoriale. Printre clienti se numara Qualitance, Computaris, Up Romania, Pfizer, Zentiva, Bristol Myers Squibb, Autonet, Gealan, Privileg Catering, etc A absolvit Facultatea de Filosofie Bucuresti, are Master in Filosofia Culturii, Master in Stiintele Comunicarii, a absolvit cursuri de branding si comunicare in Amsterdam si Atena, este consultant acreditat BERD pe proiecte de comunicare. A lucrat timp de 14 ani in publicitate, in pozitii de middle si top management si a ocupat pozitia de Senior Brand Consultant la Brandient.

Moderatori

BOGDAN BADEA
CEO, EJOBS ROMANIA

CRISTIAN MANAFU
MANAGING PARTNER, EVENSYS

CATRINEL BURGHELEA
CONSULTANT COMUNICARE SI RELAȚII PUBLICE

Employer Branding Conference aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

Organizator

Partener principal

Partener gold

Partener

Cu sprijinul
Parteneri media