NAVIGATING THE FUTURE OF WORK: REDEFINING EMPLOYER BRANDING FOR A CHANGING LANDSCAPE
1 APRILIE 2025  Hotel JW Marriott Bucuresti

VORBITORI 2024

Chloe Foy
Senior Consultant & ACC Coach, McCann Synergy

Timp de mai bine de un deceniu, Chloe a lucrat pentru a imbunatati experienta angajatilor pentru companiile FTSE 100. In calitate de coach certificat la ICF si consultant la London School of Economics in stiinte comportamentale, ea a consiliat unele dintre cele mai mari afaceri din lume din Orientul Mijlociu, SUA si Marea Britanie. Chloe conduce strategiile de schimbare a culturii prin diagnosticarea problemelor, definirea solutiilor si furnizarea de programe. Ea este un lider de gandire in bunastarea angajatilor si schimbarea comportamentului si a lucrat in domeniul energiei, finantelor, tehnologiei, FMCG si asistentei medicale cu clienti si angajati din intreaga lume.

Kadi Poll
Employer Branding Manager, Bolt

Experienta profesionala a lui Kadi este in marketing, unde a condus echipe din lumea media, precum canale TV, posturi de radio si platforme online. Apoi, a facut un salt indraznet in tehnologie, devenind primul manager de branding de angajator la Bolt, una dintre companiile cu cea mai rapida crestere care opereaza in peste 45 de tari, cu o echipa de peste 2000 de oameni. Sarcina de a crea un brand de angajator de la zero a fost o provocare pe care Kadi a acceptat-o cu entuziasm. Dupa mai mult de 3 ani la Bolt, acum cu peste 4000 de angajati, ea a trecut prin toate – de la promovarea angajatilor cu nimic altceva decat Excel, pana la crearea videoclipurilor de recrutare impresionante si premiate, organizarea de intalniri pentru a atrage talente de top si pastrarea implicarii angajatilor la apogeu.

Georgiana Alecu
Employee Lifecycle HR Director, Lidl Romania

Cu o experienta de 14 ani in domeniul HR dintre care 8 ani de experienta manageriala, Georgiana este Employee Lifecycle HR Director la Lidl Romania, fiind responsabila de dezvoltarea si implementarea strategiilor pentru ariile de Recruitment & Employer Branding, Learning & Development, cat si Engagement & Culture la nivelul organizatiei. Georgiana este licentiata in Management Economic in cadrul ASE Bucuresti si are un masterat in domeniul resurselor umane, fiind totodata membru Asociat al CIPD.

Monica Zdrancota
HR & Training Director, McDonald’s in Romania

Monica Zdrancota este HR Director in cadrul McDonald’s in Romania. Cu o experienta de 18 ani in industrie, Monica a avut de-a lungul carierei sale roluri care au acoperit zone diverse, de la recrutare si cresterea angajamentului oamenilor, training si programe de coaching intern si pana la talent si organizational development, cu rezultate semnificative in dezvoltarea organizatiilor din care a facut parte.

Catalina Magui
HR Director, Societe Generale Global Solution Centre

Cu peste 25 de ani de experienta in industria Outsourcing/Offshoring, Human Resources si Banking, Catalina Magui este Director Resurse Umane al Societe Generale Global Solution Centre din februarie 2022. Catalina a condus anterior linia de business HRCO in SG GSC, contribuind la crearea acesteia incepand cu 2012, conducand echipa ca Deputy Head din 2014, respectiv din rolul de Head of HRCO din 2016. Inainte de rolurile din SG GSC, Catalina a lucrat in cadrul BRD, in diferite domenii precum capital markets, secretariat general si HR.

Adina Vidroiu
HR Director, Microsoft EurA & Hungary

Adina Vidroiu este HR Director pentru EurA si Ungaria al companiei Microsoft, unul dintre cei mai mari furnizori de solutii software, servicii si echipamente IT la nivel global. In ultimii 15 ani, Adina Vidroiu a detinut pozitii de senior leadership/top management in departamentele de Resurse Umane ale unor companii recunoscute drept lideri globali in diferite industrii. Adina este un lider dedicat oamenilor, care a reusit sa construiasca echipe de succes si sa contribuie semnificativ la transformarea culturii organizationale a companiilor. Incluziunea si diversitatea, dar si grija si empatia sunt elemente carora le acorda o atentie speciala. Prin actiunile sale, Adina incearca sa indrume fiecare membru al echipei spre obtinerea unor rezultate profesionale remarcabile.

Cristina Rotaru
Head of People Experience, Allianz Services Romania

Cristina Rotaru este Head of People Experience in cadrul Allianz Services Romania, cu peste 20 de ani de experienta in managementul resurselor umane si dezvoltarea organizationala. In cadrul Allianz Services Romania, ea coordoneaza initiative strategice menite sa imbunatateasca experienta angajatilor, promovand o cultura organizationala pozitiva, incluziva si inovatoare. Cristina este recunoscuta pentru abilitatile sale de leadership si mentoring, pentru angajamentul fata de dezvoltarea profesionala a echipelor, si pentru expertiza sa in gestionarea talentelor. Cu o mentalitate proactiva si o abordare practica, ea inspira si incurajeaza echipele sa atinga rezultate remarcabile prin imbunatatire si invatare continua. Dincolo de activitatile sale profesionale, Cristina se dedica sustinerii comunitatii, sprijinind cauze sociale.

Anca Decu
People&Culture Director, Up Romania

Cu peste 20 de ani de experienta in domeniul resurselor umane, acumulati in medii dinamice si complexe Anca este profund pasionata de optimizarea performantei individuale si de echipa, explorand constant mecanismele care stau la baza acesteia. Ea crede cu tarie ca, indiferent cat de bine anticipezi schimbarile, acestea vor continua sa apara, si, de aceea, considera esentiala adoptarea unei mentalitati de invatare continua pe tot parcursul vietii.

Anca-Irina Paun
Area Marketing Skills Development Manager, BAT

Cu mai mult de 17 ani de experienta in Resurse Umane in domenii precum Head Hunting, Employer Branding, Talent Management, Anca face parte din echipa Learning and Development care se concentreaza pe dezvoltarea abilitatilor necesare colegilor din Marketing si Vanzari ai companiei British American Tobacco.

Adrian Florea
Founder, Trend Consult

Adrian Florea a fondat in 2000 Trend Consult, una dintre primele companii de consultanta si training din tara si prima care a adus in Romania formatul invatarii experientiale. Misiunea lui personala este sa ajute echipe de management, atat din structuri private, cat si publice, sa construiasca culturi constructive si sanatoase, care sa-si atinga rezultatele dorite fara sa-si trateze angajatii ca pe niste simple resurse umane. In perioada de autoizolare de la inceputul pandemiei din 2020, si-a sistematizat ideile pe acest subiect intr-un model sintetic si usor accesibil numit STELL*R. Adrian este, de asemenea, fondatorul SoNexy, reteaua sociala pentru invatare. El isi propune sa schimbe paradigma invatarii, oferind o intersectie intre „nerdiness” si „sexiness”, astfel incat oamenii sa devina Nexy.

Dumitrita Cristea
Employer Branding Strategist, Bosch Romania

Dumitrita are o experienta de peste 10 ani in employer branding, specializata in evaluarea perceptiei brandului de angajator, analiza de competitie, localizare de EVP, strategie de employer branding, masurare de rezultate. De cinci ani este Employer Branding Strategist la Bosch Romania, unde are misiunea de a crea instrumente, platforme, campanii, prezentand organizatia ca un angajator unitar. Crede in abordarea holistica a brandingului de angajator si in investitia pe termen lung. In activitatea profesionala a fost expusa la o varietate mare de industrii si angajatori de pe piata romaneasca, avand in portofoliu peste 100 de proiecte: de la programe pentru atragerea juniorilor, pana la proiecte de localizare de EVP.

Diana Bocsaru
HR Director, Renault Technologie Roumanie & Dacia Design Center

Diana este Director de Resurse Umane pentru centrul de inginerie si pentru centrul de design ale Grupului Renault in Romania – Renault Technologie Roumanie si Dacia Design Center. In cei peste 19 ani in industria auto alaturi de Renault, Diana si-a adus contributia la cresterea brandului de angajator si la mentinerea unei culturi organizationale incluzive prin coordonarea de proiecte strategice de comunicare si de resurse umane. Unul dintre proiectele de suflet este reteaua Women@Renault Romania, al carei membru fondator este. Diana are 14 ani de experienta in resurse umane in pozitii de leadership si a avut oportunitatea sa coordoneze proiecte cu impact national si international in arii foarte diverse, de la employer branding si recrutare, training si talent development, pana la proiecte de dezvoltare si transformare organizationala.

Bianca Calburean
Country Talent Acquisition Team Leader, Siemens Romania

Bianca Calburean este in prezent Country Talent Acquisition Team Leader la Siemens Romania, un rol in care coordoneaza activitatile de recrutare si gestionare a talentelor la nivel national. Cu o vasta experienta in domeniul resurselor umane, ea se concentreaza pe atragerea, dezvoltarea si retentia talentelor, cu o abordare strategica in procesele de recrutare specifice unei companii globale de inginerie si tehnologie, cum este Siemens. Anterior, Bianca a ocupat functia de Head of Employer Branding & Recruitment la Schaeffler Romania. In aceasta pozitie, ea a fost responsabila de crearea si implementarea strategiilor de branding al angajatorului, si consolidarea imaginii companiei pe piata muncii. Bianca are o expertiza solida in HR, cu focus pe experienta candidatilor si pe procesele de atragere si gestionare a talentelor.

Iuliana Stan
Managing Partner, Human Synergistics Romania

Iuliana Stan are o experienta de doua decenii in domeniul culturii organizationale din Romania, fiind recunoscuta pentru contributia sa semnificativa in cercetarea si promovarea acestui domeniu atat in mediul academic, cat si in cel de afaceri. Inceputurile sale profesionale, fundamentate pe studii sociologice, i-au conferit o intelegere profunda a structurilor si dinamicilor grupurilor mari de oameni. Iuliana este o voce activa in comunitatea de business si academica, participand la conferinte, publicand articole de opinie si conducand studii de anvergura nationala. Aceasta activitate sustinuta demonstreaza angajamentul sau neclintit pentru imbunatatirea continua a culturilor organizationale si pentru facilitarea unui dialog constructiv intre teorie si practica.

Andrei Petran
Managing Director, Exploratist

Andrei Petran, Managing Director Exploratist, isi conduce business-ul dupa deviza: “schimbarea pe care o doresti in jur depinde doar de tine”. Asa ca incearca sa lase o amprenta pozitiva prin tot ceea ce face. A pornit Exploratist acum 13 ani, inspirat fiind de o experienta personala. Ulterior, cu ajutorul clientilor, si-a adaptat business-ul la nevoile pietei si nu i-a fost teama sa incerce trasee noi, neexplorate inca. Exploratist a devenit, astfel, prima agentie de employee experience din Romania. Aceasta livreaza integrat servicii si produse de HR, marketing experiential si digital. Intreg portofoliu ofera solutii pentru toate etapele parcurse de angajati intr-o organizatie, de la onboarding, comunicare interna, programe de engagement, pana la initative si strategii de employer branding si diversitate si incluziune.

Antoneta State 
Manager de Proiecte Educationale, Fabrica Bosch din Cluj

Antoaneta are peste 5 ani de experienta in coordonarea proiectelor dedicate dezvoltarii parteneriatelor fabricii Bosch din Cluj cu mediul academic. Ea este pasionata de programele de dezvoltare a studentilor si considera un privilegiu faptul ca activeaza intr-o companie care investeste semnificativ in pregatirea tinerilor pentru viitor. De-a lungul timpului, mii de studenti au avut acces la programele fabricii Bosch din Cluj: Working Student, cursuri si sesiuni de traininguri in universitati, Junior Manager Program, burse, lucrari de diploma, program de internship de vara, programe cu fonduri europene destinate crearii de competente practice, vizite in fabrica.

Bogdan Badea
CEO, eJobs Group

De la 1 martie 2018, Bogdan Badea conduce eJobs, coordonand activitatea a peste 100 de oameni, anterior fiind Head of Sales tot in cadrul eJobs. Absolvent al Facultatii de Cibernetica (ASE), al unui master in comunicare la SNSPA si al unui alt master de corporate finance (ASE), Bogdan Badea are un parcurs profesional care include cinci companii – Procter & Gamble, Smartree Romania, Accace Romania, E&Y si eJobs. In ultimele patru a avut pozitii de management, iar in doua dintre ele a ajuns pe cea mai inalta treapta ierarhica. In timpul mandatului sau, eJobs a atins recorduri istorice in termeni de cifra de afaceri, profitabilitate si numar de candidati. Totodata, in 2019, eJobs a fost prima platforma de recrutare online din Romania care a depasit 10 milioane de euro, in cifra de afaceri.

Anca Catarambol
Chief Talent Officer, Publicis Groupe Romania

Cu o experienta de aproape 30 de ani in industria de advertising si comunicare, dintre care ultimii 17 dedicati HR-ului, Anca coordoneaza activitatea echipei de Talent a celui mai mare grup de comunicare din Romania, care include unele dintre cele mai renumite agentii de creatie, media si PR de pe piata. In calitate de Chief Talent Officer al Publicis Groupe Romania, pasiunea ei pentru oameni se reflecta intr-o abordare orientata spre solutii de HR si talent management, croite pe nevoile de business ale organizatiei.

Raluca Dumitra
Head of Marketing, eJobs Group

Cu 15 ani de experienta in marketing si comunicare, Raluca conduce echipa de marketing eJobs de 4 ani. Rolul ei implica crearea si implementarea strategiei de marketing B2B si B2C pentru toate brandurile din portofoliu si alinierea ei cu obiectivele de business. Expertiza sa include Brand Marketing, Employer Branding, Content Marketing, Social Media Strategy, Comunicare Corporate si Interna. Inainte de a intra in industria de recrutare, a lucrat in e-commerce si presa. Misiunea ei este de a imbina într-un mod echilibrat creativitatea cu cerintele pragmatice ale pietei si de a mentine si consolida pozitia liderului recrutarii online pe toate segmentele de public.

Paula Avram
HR Development Manager, Bosch Service Solutions Timisoara

Paula Avram este HR Development Manager la Bosch Service Solutions Timisoara, unde coordoneaza o echipa de 5 traineri dedicati. Impreuna, acestia ofera o varietate de servicii, de la training-uri, workshop-uri la teambuilding-uri, consultanta si sesiuni de coaching. Pe langa coordonarea echipei, Paula organizeaza un program de dezvoltare continua pentru manageri si sustine traininguri pe teme de leadership si coaching. De asemenea, ea faciliteaza sesiuni de coaching individual si de grup, axate pe dezvoltarea carierei. Cu o experienta de peste 10 ani in training, Paula este coach acreditat ICF (ACC), consultant Human Synergistics si are formari in team coaching si career coaching.

Employer Branding Conference aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

Parteneri 2024

Organizer

Founding partner

Partners

OFFICIAL FLORAL DESIGNER

Supported by
  • Hosting by Host-Age.ro
Media Partners