THE FUTURE OF HR IS HERE
29 septembrie 2021

Program 2020

Evenimentul se va desfasura in intervalul 10:00 – 17:00, ca o transmisiune live continua, cu o pauza la pranz si mici pauze intre prezentari, ca niste tranzitii. In cadrul transmisiunii Live, vom avea si un modul de text chat, unde participantii pot interactiona, discuta pe temele prezentate si pune intrebari.

10:00
Welcome Speech

Cristian Manafu

Managing partner, Evensys

Employer Branding in Covid-19 Times - Between Must Have and Nice to Have
Sute de mii de euro investiti anual in campanii de employer branding. Vizibilitate maxima, endorseri celebri, marketing, digital, inteligenta artificiala, new media - toate au facut parte, pana acum 6 luni, din arsenalul imbatabil al oricarei companii care stia ca, fara un brand puternic de angajator, nu ai nicio sansa pentru a atrage cei mai buni candidati sau pentru a-ti fideliza angajatii. Dar astazi avem o piata complet diferita, in care raportul de forte s-a inversat - nu companiile alearga dupa candidati, ci candidatii dupa joburi. In aceste conditii, mai avem nevoie de Employer Branding? Sa supravietuim, cu siguranta nu. Sa ramanem relevanti si dupa ce trece criza, cu siguranta da.

Bogdan Badea

CEO eJobs, Group

10:30
Stand Out With Your Employer Brand: Hiring in the Covid-19 Era
In doar cateva luni, viata noastra - asa cum o stiam noi - s-a schimbat. Din cauza coronavirusului, lumea a intrat intr-o noua faza a schimbarii, una fara precedent, cu multe incertitudini legate de viitor. Chiar si asa, companiile s-au adaptat noului context si au gasit formule castigatore pentru a recruta in continuare. O prezentare care ne vorbeste despre ce strategie de recrutare a aplicat Lidl in aceasta perioada si cum s-a evidentiat brandul de angajator.

Georgiana Alecu

Recruitment & Employer Branding Manager, Lidl Romania

11:00
Employer Branding Goes Digital: The Power of Authentic Messages and Targeted Communication in the New Normal
Pentru unii migrarea strategiilor in mediul online este o noua provocare. Pentru cei care au deja Internetul in ADN-ul proiectelor si programelor de HR, momentul actual este unul al adaptarii mesajelor si a integra noile „reguli ale jocului”. O prezentare a strategiei Bosch din ultimele 6 luni, cum si-a adaptat brand-ul mesajele si ce urmeaza in planurile companiei, pe fondul situatiei actuale.

Dumitrita Ghenciu

Employer Branding Strategist, Bosch Romania

11.30
What Is Next for Your Employer Brand?
Nu credem ca trebuie sa repetam la nesfarsit ca a fost un an dificil in viata companiilor, a noastra in general. Contextul actual a dat un „hard reset” domeniului resurselor umane si a adus noi provocari practicienilor. Mai mult, a pus sub semnul intrebarii importanta brand-ului de angajator, a conceptului care a adus avantaje competitive companiilor pe piata recrutarii.

Judith Kis

Director Resurse Umane si Logistica, Groupama Asigurari Romania

12.00
Innovative Approaches for Attracting New Talents in Challenging Times
Traim in vremuri fara precedent, cand profesionistii in HR trebuie sa isi pastreze relevanta si sa faca fata noilor provocari in recrutare, mai ales in atragerea si selectia talentelor tinere. PepsiCo se concentreaza acum pe formarea noii generatii, adaptandu-se la Era Virtuala si la noile modalitati de a lucra si comunica in interiorul companiei. Aflati din aceasta prezentare cum compania a creionat si implementat un program pentru tinerii angajati in noul mediu de lucru al acestor vremuri.

Alina Paltin

Talent Acquisition Lead, East Balkans, PepsiCo

12.30
Employee Engagement, a Different Game in 2020
Anul 2020 a rescris multe norme in lumea intreaga, inclusiv lumea noastra, a profesionistilor in HR. Conceptele Employee Engagement si Employee Loyalty isi rescriu regulile si se adapteaza noului context. Asistati la o prezentare ce aduce in prim plan bune practici, idei noi si mai ales lectii invatate intr-o vreme fara precedent, cand regulile stiute in HR au fost date peste cap. Aflati cum o companie ce valoreaza 27 miliarde de dolari, cu operatiuni in peste 100 de tari, a pivotat in pandemie pentru mentine activitatea a peste 140.000 de angajati pe drumul cel bun.

Miriana Matei

Employee and Leadership Communications CoE Lead Schneider Electric

Simona Radu

Head of Communications Excellence Schneider Electric

13:00 - 14:00
Pauza de pranz
14.00
Exclusive Insights: What Will Work-Life Balance Look Like After the Pandemic?
Pentru multi, work-from-home a fost o binecuvantare in aceasta perioada tulbure. Pentru altii o adevarata bataie de cap. Pentru toata lumea insa este o noua provocare, cel putin cand vine vorba de a pastra un echilibru intre activitatea profesionala si viata personala. Linia dintre cele doua momente ale unei zile s-a subtiat, ba chiar a disparut in unele cazuri. O prezentare ce ne va aduce o serie de informatii valoroase despre pastrarea echilibrului intre munca si viata privata pe timp de pandemie si in lunile ce vor urma.

Flavia Bobei

Alternative Research Solutions Manager Unlock Research

14.30
Exclusive Study: How Employees View Their Benefits Today
Pandemia a adus noi perspective asupra beneficiilor pe care companiile le asigura angajatilor. Optiunile vechi par sa nu mai fie la fel de importante intr-o realitate noua. Ce apreciaza cel mai mult angajatii acum? Aflam dintr-un studiu exclusiv realizat de iSense Solutions special pentru Employer Branding Conference 2020.

Denisa Apreutesei

Qualitative Research Director, iSense Solutions

15.00
The Future of Work Is Happening Now - The New Roles in the HR Department
Pandemia ne-a obligat sa ne adaptam la conditii noi de munca si a adus companiilor noi provocari. Luna de luna am invatat ceva nou despre cum oamenii pot sau nu pot lucra de la distanta si despre schimbarile prin care trec organizatiile. Este insa momentul sa privim mai departe acum, sa privim in viitor si sa ne imaginam provocari nebanuite in prezent, dar importante pentru orice departament de HR. O prezentare care da o perspectiva proaspata si realista profesiei de specialist in resurse umane.

Ana Maria Diceanu

Managing Director, Brain 4 Strategy

15.30
Turning Employer's Challenges into Opportunities in the New Normal
Multi specialisti de HR ar spune ca era greu sa construiesti Employer Branding si inainte, dar mai ales acum, cand majoritatea angajatilor lucreaza de acasa, si de fapt ne luptam sa pastram implicarea acestora si coeziunea echipelor. Orice provocare poate aduce noi oportunitati. Companiile care le vor identifica si vor trece rapid la implementare le vor surclasa la Employer Branding pe cele consacrate. In aceasta prezentare vei afla cum sa identifici acele oportunitati si cum poti influenta cresterea Employer Branding intr-o situatie de incertitudine.

Stela Toderascu

Associate Certified Coach

16.00
Keynote: Managing Employer Brand During the Covid-19 Outbreak
Situatia coplesitoare actuala a influentat atat procesul de recrutare, cat si felul in care companiile isi definesc brandul de angajator. Desi unele companii au inghetat angajarile, situatia aceasta nu ar trebui sa le opreasca si eforturile de a pozitiona si promova brand-ul de angajator pe piata. Chiar mai mult decat oricand, felul in care o companie reactioneaza la ce se intampla in societate, cu efecte si in randul angajatilor sai, contribuie la intarirea valorilor pe care aceasta le promoveaza. Urmariti o prezentare cu know-how de pe mai multe piete europene.

Mikhail Lagutin

Sales Director for CEE Markets, Indeed Dublin

Employer Branding Conference aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

Organizator

Partener principal

Parteneri
Cu sprijinul
  • Hosting by Host-Age.ro
Parteneri media