Program

08:50 - 09:00
Deschidere eveniment

Stela Toderascu

Moderator

09:00 - 10:30 - SESIUNEA 1: Reimagining employee benefits. From data to new experiences.
Perks and Benefits. How to break the boarders and create engagement?
Care sunt valorile fiecarei generatii de angajati si cum se raporteaza acestea la beneficiile oferite de angajator? Cum isi pot adapta angajatorii strategiile de recrutare si retentie, in functie de nevoile fiecarei generatii in parte? Vom afla raspunsurile la toate aceste intrebari, in cadrul studiului realizat de iSense Solutions.

Laura Rosca

QUALITATIVE RESEARCH DIRECTOR, ISENSE SOLUTIONS

Debate: Benefits. What is critical to an employee's decision whether or not to stay with a company?

Adina Vidroiu

HR Director, Microsoft Romania, Grecia, Cipru & Malta

Cristina Mancas

Vice Presedinte Resurse Umane, Schneider Electric Europa de Sud Est

Delia Iliasa

Managing Partner, SanoPass

Simona Berbec

MARKET HR LEAD IN ROMANIA, UNGARIA, CEHIA SI SLOVACIA, GOOGLE

Gabriela Nita

HR Director, UP Romania

arch. Mihaela Topor

Senior Workplace Consultant | Office, CBRE Romania

Moderator

Madalina Uceanu

MANAGING PARTNER, CAREER ADVISOR

10:30 - 11:00
Pauza de cafea
11:00 - 12:40 - SESIUNEA 2: Putting Your Employer Brand Front in the Battle for Top Talent
Experienta angajatului intr-un business sustenabil

Mihaela Ionita

Director National de Resurse Umane, Lidl Romania

JOBCALIPSE: 5 trends to survive the future in Employer Branding
Genul programului: actiune. Ne aflam in 2022, oamenii de HR se confrunta cu din ce in ce mai multe situatii dificile. Angajatii pornesc o revolutie, talentul migreaza, angajati bumerang, gen Z peste tot si niciunde, recrutarea devine din ce in ce mai grea. Headhunteri rebeli incep sa cucereasca desertul LinkedIn si este abia inceputul. De ce avem nevoie? Ce ne poate salva? Vino sa vezi perspectiva regizorulu Octavian C. Gheorghe intr-un nou film marca GMP PR Studios.

Octavian Gheorghe

Creative Director & Head of Social Media, GMP PR

EVP challenges | Building in-person & virtual activities with meaning
Cum sa intelegi audienta si sa iei decizii bazat pe aceste informatii, cand optionalitatea si noile preferinte guverneaza alegerile tuturor post-pandemie. In Cognizant Softvision, in acest an am derulat foarte multe actiuni si evenimente, atat virtuale, cat si in persoana, si am invatat din fiecare cat de importanta este experienta pe care o oferi, cum sa creezi actiuni care sa aduca valoare si sa fie apreciate. Intre acestea, amintesc Castle Incognito despre care va voi spune mai multe detalii.

Lia Apostol

Head of Marketing & Communications, Romania, Cognizant Softvision

Re-imagining the employee life-cycle journey – How to create the right Employee Value Proposition?
Experiente iesite din tipare pentru oamenii din organizatii prin care viata lor la job capata si mai mult sens. Totul incepe cu un EVP relevant despre si pentru oameni. Si pentru ca suntem la o conferinta despre Employer Branding, Mirela Tanase, Senior Partner Exploratist, va invita in culisele laboratorului nostru in care cream experiente inedite de Employer Branding. People First - by Exploratist.

Mirela Tanase

Senior Partner - Enterprise & Strategic Accounts, Exploratist

The war for talents in the ground breaking technology fields. Highlights from a meaningful employee experience at Bosch Engineer Center.
De la atragerea talentelor si integrarea noilor colegi prin implicarea angajatilor, pana la performanta si recompense, noi, cei de la Bosch, ne punem candidatii si asociatii pe primul loc. Toate procesele si actiunile noastre de Employer Branding sunt concentrate in jurul experientei candidatului si a angajatilor, iar acest lucru este reflectat cel mai bine de catre EVP-ul nostru: Work #LikeABosch. Avem o promisiune solida fata de oamenii nostri: crestem impreuna, ne bucuram de munca noastra si ne inspiram reciproc. Dar despre ce este de fapt etos-ul #LikeABosch? Permiteti-mi sa va impartasesc viziunea pe care o avem la Bosch Engineering Center Cluj.

Flavia Bucerzan

Employer Branding Manager, Bosch Romania

Moderator

Stela Toderascu

Moderator

12:40 - 13:40
Pauza de pranz
13:40 - 15:20 - SESIUNEA 3: What’s Next for Employer Branding?
The Untold Story of an Employer Branding Strategy
Cum construim o cultura organizationala puternica pentru a atrage si pastra talentele? Aflam in cadrul acestei prezentari care se va concentra pe solutii practice si studii de caz relevante.

Diana Misa

Director Executiv Resurse Umane, OTP Bank Romania

Recrutare sau retentie? Valori aspirationale sau reale? 
Spunem deseori ca prioritatea pentru orice organizatie ar trebui sa fie retentia, insa cand ne uitam la bugete vedem ca banii grei se investesc de fapt in recrutare. De ce? Veti putea vedea cateva raspunsuri si optiuni in prezentare.

Magor Csibi

Head of Leadership & Organizational Culture Practice, Trend Consult

Building a talent driven employer branding approach
In urma cu un an, Ubisoft Romania a inceput un proces de redesign al strategiei de HR si comunicare, cu intentia de a construi activ un brand puternic de angajator, prin conturarea unor experiente relevante pentru talentele sale. Acest keynote prezinta cateva astfel de experiente interne si externe, dezvoltate pornind de la insight-uri adunate din randul audientelor vizate, si rezultatele obtinute.

Ioana Ciobotariu

Communications Manager, Ubisoft Romania

Anca Lazaroiu

HR Director, Ubisoft Romania & Serbia

EverGreen Fest - Re-imagining employee and brand experience: inovatia si creativitatea in comunicare sunt premise clare de engagement intern
Traim intr-o lume in care digitalizarea si nevoia de emotie coexista. Printre strategii, programe si procese, comunicarea isi face simtita prezenta intre stakeholderii companiilor. Cu un scop bine determinat, isi recastiga anvergura, si mai ales impactul, prin imbinarea punctelor forte ale celor doua lumi: online-ul si comunicarea fata in fata. Cum raspundem, prin productii hibrid, nevoilor multiple de comunicare ale unei companii? Ana Crivat, Director of Corporate Affairs la HEINEKEN Romania, si Silviu Andrei Petran, Managing Director la Exploratist, Employee Experience Agency, va vor invita in lumea EverGreen Fest.

Ana Crivat

Director of Corporate Affairs, HEINEKEN Romania

Silviu Andrei Petran

Managing Director, Exploratist

Building connection in a disconnected time
Intr-o perioada in care adaptarea la un nou mod de viata si de lucru a devenit obligatorie peste noapte, ne-am concentrat eforturile si catre conectare. Conectare cu echipa, cu organizatia, dar si cu nevoile de dezvoltare si invatare ale colegilor. Am regandit procesele interne (induction, onboarding), am creat noi oportunitati de conexiune cu echipa si organizatia (meetinguri dedicate, comunicari interne, evenimente) si chiar am lansat cel mai amplu program de dezvoltare in cariera dezvoltat de eMAG: Upgrade.

Cosmin Dodoc

VP, People & Organisation, eMAG

Moderator

Madalina Uceanu

MANAGING PARTNER, CAREER ADVISOR

15:20 - 15:50
Pauza
15:50 - 17:10 - SESIUNEA 4: Building a Strong Employer Branding Strategy
How to drive employee engagement. A practical approach.
Intr-un context incert si surprinzator, cum este cel prezent, abordarea test & learn (and maybe fail) in zona de employer branding pare inevitabila. Cu toate acestea, nu poate fi un pretext pentru a sari etapa de invatare care trebuie sa existe inainte de a testa. Cu alte cuvinte, learn, test & learn (and fail less) propun un set de instrumente practice, de care sa tinem cont in strategia de employee engagement astfel incat engagementul sa vina autentic din partea unor angajati cu adevarat motivati, chiar fericiti. Instrumente practice pe care le gasim puse in evidenta frumos, de stiinta.

Dana Dobrescu

Corporate & Government Affairs, Mondelēz Romania

In cautarea angajatilor pierduti. 10 intrebari si raspunsuri despre cum trecem de la quiet quitting la loud performance
Pe o piata in care pare ca doar cine nu vrea nu isi gaseste un job, misiunea managerilor de HR, de departament si chiar a CEOs de a atrage, dar mai ales de a retine cei mai buni oameni din echipa a devenit un slalom aproape imposibil printre concepte precum motivare, reputatie, beneficii, salarii, cultura, obiective si o permanenta atentie la semnalele pe care le transmit angajatii. E simplu? Nu! Dar e necesar sa-l facem atunci cand resimtim tot mai acut amenintarea celui mai nou ""flagel"" corporatist: quiet quitting-ul. Dezbatem problemele, dar mai ales solutiile din jurul acestui subiect, cu date concrete - un sondaj dedicat realizat in randul angajatilor si prezentat in premiera in cadrul editiei de anul acesta a Employer Branding Conference.

Bogdan Badea

CEO, eJobs Group

Recruiting Ads - through the eyes of GenZ
Recrutarea celor din Generatia Z poate fi dificila. Esti curios sa afli ce le atrage atentia? Ce ii face sa zambeasca? Propunem o prezentare despre modul in care Generatia Z reactioneaza la diverse anunturi de recrutare, studiat prin intermediul unor analize biometrice (de exemplu, urmarirea ochilor sau decodare faciala).

Crina Ardeleanu-Coblas

Employer Branding Manager, BAT

Ana-Maria Vasile

Talent Executive Romania, BAT

Ioana Mucenic

CEO, Minio Studio

Schimbari ale personalitatii pentru cinci cohorte generationale din Romania - Research Report 
Prezentarea are la baza studiul publicat in Journal of Personality Research in anul 2022 de catre Andrei Ion si colaboratori, studiu care a implicat analiza unei baze de date care include 30722 de participanti din Romania. Participantii au fost distribuiti in cinci cohorte generationale, in functie de data nasterii (1954-1967; 1967-1977; 1977-1989; 1989-1995 si 1995-2012).

Andrei Ion

Managing Director, SHL Romania - The Talent Assessment Company

Moderator

Bogdan Badea

CEO, eJobs Group

19.00 - Gala Employer Branding Awards
La finalul zilei, va avea loc prima editie a Employer Branding Awards, gala de premiere a celor mai importante proiecte si campanii de employer branding din Romania, intr-o atmosfera de 5 stele.
Employer Branding Conference aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

Organizer

Main Partner

Gold Partners

Silver Partner

Branding Partners

Research Partner

GALA SUPPORTERS

Supported by
  • Hosting by Host-Age.ro
Media Partners