Program

08.00 - 08.45
Inregistrarea participantilor
08.45 - 09.00
Deschiderea conferintei

Stela Toderascu

Moderator

09.00 – 11.00
Sesiunea 1: Employer Branding Pulse: Challenges & Opportunities
Cum vor arata talentele peste 5 ani? Despre upskilling, reskilling si cine va sustine investitia in upgrade-ul talentelor
Dezvoltarea talentelor nu mai este doar un punct pe care trebuie sa il bifezi atunci cand vrei sa te asiguri ca ti-ai construit un brand de angajator imbatabil. A devenit un element obligatoriu intr-un context general in care, cel tarziu de la un an la altul, se schimba nevoile de pe piata muncii. Termenul de perisabilitate a skill-urilor a devenit ingrijorator de scazut, motiv pentru care a crescut nivelul de atentie pe care atat angajatorii, cat si candidatii o acorda upgrade-ului de abilitati. Din studiul realizat in exclusivitate pentru Employer Branding Conference, impreuna cu eJobs, aflam cat de diferite sunt perspectivele angajatorilor si candidatilor in ceea ce priveste dezvoltarea talentelor si care sunt zonele in care vor investi si unii, si ceilalti, in perioada urmatoare.

Raluca Dumitra

Head of Marketing, eJobs Group

Dezbatere: Viitorul Talentelor si Investitia in Dezvoltarea Angajatilor
Exploram dinamica complexa a motivarii angajatilor si atractiei talentelor noi intr-o lume a muncii in continua schimbare, identificand strategii inovatoare pentru a naviga provocarile si a valorifica oportunitatile existente in peisajul HR de azi.

Cristina Rotaru

Head of People Experience, Allianz Services Romania

Anca Decu

People&Culture Director, Up Romania

Adina Vidroiu

HR Director, Microsoft EurA & Hungary

Diana Bocsaru

HR Director, Renault Technologie Roumanie & Dacia Design Center

Bianca Calburean

Country Talent Acquisition Team Leader, Siemens Romania

Moderator

Bogdan Badea

CEO, eJobs Group

11.00 – 11.30
Pauza de cafea
11.30 – 13.20
Sesiunea 2: Building a High-Performance Culture Through Learning and Development
Employer Brand Makes the Promise, Employee Experience Keeps it: Why Implementation Matters
Brandingul angajatorului devine din ce in ce mai important in conversatiile C-suite, dar este inca un concept relativ nou. Asteptarile de la candidati continua sa creasca, iar cu 52% dintre oameni la nivel global care cauta un nou loc de munca (Gallup), nu este vorba doar despre atragerea de talente, ci si pastrarea acestora. In aceasta discutie, Chloe Foy va impartasi informatiile din sondajul „Adevarul despre munca” al McCann WorldGroup asupra a 19.000 de oameni la nivel global, impreuna cu un studiu de caz de ultima ora despre modul in care o afacere globala de 30.000 de angajati si-a incorporat EVP-ul.

Chloe Foy

Senior Consultant & ACC Coach, McCann Synergy

Shaping the Future of Learning in Retail
Intr-o organizatie cu peste 12.000 de colegi, nevoile de dezvoltare sunt pe cat de complexe, pe atat de diferite. Lidl Romania are grija sa adreseze diversitatea rolurilor blue si white collar, prin inovatie continua in strategia sa de L&D si sa fie cu un pas inaintea nevoilor de dezvoltare ale echipei sale.

Georgiana Alecu

Employee Lifecycle HR Director, Lidl Romania

Next Gen Learning and Development Journey: "Case Study on 3 Learning Programs Built to Attract, Retain and Develop Marketing Talents"

Anca-Irina Paun

Area Marketing Skills Development Manager, BAT

Scaling Up Collective Inteligence via LEGO® Serious Play®
Cum ar fi daca am putea sa construim idei mari... cu propriile maini? Cu LEGO® Serious Play®, nu doar ca ne jucam, ci ne si conectam creativitatea pentru a gasi alte cai de solutionare la unele dintre cele mai importante provocari din organizatiile noastre. Va asteapta o sesiune interactiva, unde vom descoperi impreuna cum putem amplifica inteligenta colectiva printr-o metoda care transforma fiecare participant intr-un arhitect al unei noi realitati. Fiecare piesa LEGO devine o piesa din puzzle-ul strategic al echipei, iar rezultatul nu este doar o strategie clara, ci si un mod de lucru mai colaborativ si motivational. Veti vedea cum joaca poate fi cea mai serioasa investitie in viitorul organizatiei.

Andrei Petran

Managing Director, Exploratist

(re)Discover New Directions @ Bosch Romania
Intelegem ca viitorul se bazeaza pe invatarea continua, iar obiectivul principal Bosch este sa ofere tuturor angajatilor rolurile, pozitiile si oportunitatile de care au nevoie pentru a evolua. Fie ca este vorba despre o miscare de cariera ascendenta sau una laterala, acestia sustin mereu colegii in planul lor de cariera. Vino sa descoperi o gama de programe consolidate, care ajuta colegii juniori si profesionisti sa isi defineasca un traseu profesional.

Dumitrita Cristea

Employer Branding Strategist, Bosch Romania

Antoneta State 

Manager de Proiecte Educationale, Fabrica Bosch din Cluj

Paula Avram

HR Development Manager, Bosch Service Solutions Timisoara

13.20 - 14.20
Pauza de pranz
14.20 – 16.30
Sesiunea 3: Crafting a Compelling Employer Brand: Tools, Strategy, and Culture
Formarea Viitoarei Generatii de Lideri
Pentru echipa McDonald's, formarea viitoarei generatii de lideri este esentiala ca parte a strategiei noastre de a sustine dezvoltarea continua a companiei. Liderii de maine nu doar ca vor trebui sa fie inovatori si adaptabili, dar si empatici, etici si capabili sa inspire echipe diverse. Educatia, mentoratul si expunerea la provocari reale sunt instrumentele cheie prin care modelam aceste calitati. Descopera cum reusesc acestia sa creeze un mediu care incurajeaza dezvoltarea personala si profesionala a tinerilor, pregatindu-i sa preia conducerea cu incredere si sa accepte noi responsabilitati.

Monica Zdrancota

HR & Training Director, McDonald’s in Romania

Adaptarea Ecosistemului de Invatare, un Element Esential pentru Viitorul Muncii
Lumea muncii se schimba rapid noile tehnologii, automatizarea si inteligenta artificiala, munca in online sau in hibrid transforma modul in care lucram, iar cererea pentru abilitati noi si adaptare este in crestere. Ca angajatori, este responsabilitatea noastra sa ne asiguram ca angajatii sunt echipati cu abilitatile necesare pentru a face fata viitorului, pentru a-l intelege si apoi pentru a-l transforma in realitate. Catalina Magui, HR Director, SG GSC va discuta despre investitia in invatare, rolul programelor de upskilling/reskilling si evolutia ecosistemului de invatare din cadrul companiei.

Catalina Magui

HR Director, Societe Generale Global Solution Centre

Cultura pe Paine
Orice rezultat important pe care o organizatie si-l propune, pentru a avea impact maxim, are nevoie de o fundatie puternica care sa il sustina. Aceasta fundatie este cultura de organizatie. Viitorul nu este doar despre idei si despre strategii (care sa produca acele rezultate), ci despre consolidarea cadrului in care aceste idei si strategii prind viata. Astfel, este vorba despre perfectionarea (upskill) eforturilor care cosolideaza culturi sanatoase de organizatie in care viitorul este intampinat firesc, ager, aparent ‘de la sine’, cu seninatate, nu cu panica sau ignorandu-l. Intr-o cultura de organizatie constructiva, sanatoasa, implementarea oricarei strategii aduce maximum de impact, pe cand in culturi defensive strategiile sfarsesc in explicatii si rationalizari despre dificultatile intampinate.

Iuliana Stan

Managing Partner, Human Synergistics Romania

The Future of Learning: Technology-Driven Upskilling and Personalized Learning Journeys
Intr-o lume in care tehnologia redefineste modul in care lucram si invatam, a devenit din ce in ce mai important sa oferim angajatilor oportunitati de dezvoltare continua. Imaginati-va cum ar fi daca fiecare angajat ar avea acces la un spatiu virtual in care sa-si poata antrena mintea zilnic, exact asa cum isi antreneaza corpul. Astazi, exista multiple platforme si aplicatii dedicate invatarii, care ofera companiilor oportunitatea de a crea trasee personalizate pentru dezvoltarea angajatilor. Prin intermediul tehnologiei, invatarea devine o experienta sociala si colaborativa. Oamenii pot impartasi cunostinte si pot invata unii de la altii, dezvoltandu-se atat pe plan profesional, cat si personal. De la statii de invatare pana la aplicatii mobile care transforma cunostintele intr-o calatorie interactiva, instrumentele moderne permit companiilor sa creeze un mediu de invatare adaptat nevoilor fiecarui individ. Vom explora impreuna cum tehnologia actuala face posibile aceste calatorii de upskilling si vom discuta despre diverse aplicatii si instrumente care pot fi utilizate pentru a transforma invatarea intr-un proces continuu.

Adrian Florea

Founder, Trend Consult

School of Big Ideas - Formarea Viitoarei Generatii de Publicitari
School of Big Ideas reprezinta raspunsul Publicis Groupe Romania la nevoia de specialisti din industria publicitatii si comunicarii de pe plan local. Prin combinarea teoriei cu practica si prin implicarea directa a profesionistilor din domeniu, programul nu doar ca pregateste tineri talentati, dar si contribuie semnificativ la evolutia si diversificarea pietei de publicitate din tara.

Anca Catarambol

Chief Talent Officer, Publicis Groupe Romania

No Budget, No Problem: Employer Branding Through Advocacy – Getting Results Without Spending a Cent
In doar trei ani, echipa mica, dar acerba de Employer Branding a lui Bolt, a modelat experientele a peste 1.000 de angajati anual in 50 de tari. Aflati cum au identificat punctele de contact ale candidatilor, au asigurat acceptarea conducerii si au folosit o foaie de calcul simpla pentru a crea un program de sustinere a angajatilor care a generat milioane de afisari, fara a cheltui un cent pe platforme externe. In aceasta sesiune, Kadi va impartasi sfaturi utile despre cum o abordare interfunctionala bazata pe date poate debloca adevaratul potential al branding-ului angajatorului si va va ghida prin fiecare pas pentru a va construi propriul program de advocacy. Asteptati-va solutii practice si recunoastere pentru propriile provocari, pentru ca Kadi a fost acolo.

Kadi Poll

Employer Branding Manager, Bolt

18.00 - 21.30
Gala de Premiere
Employer Branding Awards 2024
Employer Branding Awards ofera recunoastere proiectelor, campaniilor si persoanelor care au sustinut dezvoltarea brandului de angajator in cadrul companiilor cu activitate pe piata locala.
18.00 - 19.00
Networking
O ocazie frumoasa la final de zi pentru profesionisti de a socializa, a schimba idei si a stabili noi conexiuni intr-un mediu relaxant.
19.00 - 21.30
Gala de Premiere
Momentul pentru a-i incununa pe cei mai creativi si mai implicati profesionisti in resurse umane si comunicare in employer branding din Romania. Descoperim castigatorii celor 15 categorii ale competitiei, desemnati cu ajutorul juriului de specialitate.

Andrei Lacatus (Shurubel)

GALA HOST

Bianca Purcarea

Gala Host

Employer Branding Conference aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

Parteneri 2024

Organizer

Founding partner

Partners

OFFICIAL FLORAL DESIGNER

Supported by
  • Hosting by Host-Age.ro
Media Partners