Program

08.00 - 08.45
INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
08:50 - 09:00
Deschiderea evenimentului

Stela Toderascu

Moderator

09:00 - 11:00
Sesiunea 1: The Pulse of Employer Branding: Current Challenges and Opportunities
09.00 - 09.30
Cum te poate pune brandul de angajator pe radarul candidatilor

Care sunt cele mai importante subiecte despre care discuti cand intalnesti colegii din HR? Probabil in topul discutiilor recurente se afla atragerea candidatilor, retinerea lor pe perioade cat mai indelungate, dar si construirea unei imagini de angajator ireprosabile pe piata muncii. Si, poate nu o data, ai simtit pe propria piele efectele pe care le poate avea un brand de angajator (sau absenta lui) asupra muncii tale de zi cu zi: de la cat de repede recrutezi oamenii potriviti pana la cat de bine reusesti sa ii fidelizezi si sa ii pastrezi in echipa.

Am vrut sa vedem unde se afla companiile din Romania la acest capitol, cat de mult investesc in brandul de angajator, ce tool-uri folosesc pentru construirea si consolidarea imaginii pe care o au in ochii candidatilor si a angajatilor, ce merge si ce nu, dar si care sunt pasii pe care vor sa-i faca in aceasta directie in perioada urmatoare. Acestea sunt doar cateva dintre subiectele incluse in studiul "Te afli pe radarul candidatilor?".

Vedem impreuna ce au raspuns angajatorii si cum arata, astazi, industria de employer branding, pe 26 septembrie, in cadrul Employer Branding Conference.

Bogdan Badea

CEO, eJobs Group

09.30 - 11.00
Employer Branding Under the Radar (Debate)

Ionela Sulugiuc

Director National de Resurse Umane, Lidl Romania

Andreea Baciu

Chief Culture Officer, UiPath

Emilia Stroe

HR Director, Sphera Franchise Group

Peter Hammer

Global Brand Director, Nagarro

Alina Gheuca

Senior Manager, People, Performance & Culture, KPMG

Mirela Mateiasi

HR Director, Agrii Romania

Moderator

Bogdan Badea

CEO, eJobs Group

11:00 - 11:30
Pauza de cafea
11:30 - 13:30
Sesiunea 2: Adapting Today, Thriving Tomorrow: The Evolution of Employer Branding
Onboarding - KM 0 pentru Employee Experience si Engagement
Vom explora rolul cheie pe care procesul de onboarding il are in construirea unor experiente pentru angajati autentice, menite sa genereze engagement si sa construiasca un brand de angajator credibil, inovator si de impact.

Mirela Tanase

Senior Partner - Strategy & Sales, Exploratist

Experientele autentice, cheia unei culturi organizationale pozitive
Crearea de experiente autentice pentru angajati este un catalizator pentru employee empowerment, pentru ca ne ajuta sa cultivam increderea, sa generam crestere si sa asiguram alinierea angajatilor la strategia si cultura companiei. Prin ce devine o experienta autentica, cum generam impact prin autenticitate, care este legatura dintre autenticitate si engagement?

Ana Maria Crivat

Director of Corporate Affairs, HEINEKEN Romania

Schimbarea - constanta in orice strategie de employer branding
Suntem de cele mai multe ori pe valul schimbarii, provocarea prezentului este aceea de a ne diferentia si de a fi cu adevarat unici, intr-o lume in care totul pare ca s-a facut deja, iar cand vine vorba de mediul de business aici intervine strategia de employer branding fiind cea care face diferenta intre un angajator clasic si un angajator in care nevoile angajatului sunt ascultate.

Loredana Vatavoiu

Director de Marketing, Up Romania

Crisis management in Employer Branding
Cum comunicam eficient cu angajatii in perioadele de criza? Cum pregatim departamentului de resurse umane pentru a transmite stiri negative? Vom explora impreuna strategii si instrumente esentiale pentru a gestiona astfel de situatii sensibile, mentinand increderea si implicarea angajatilor. Prin intelegerea corecta a comunicarii de criza, putem transforma momentele dificile in oportunitati de consolidare a relatiei cu echipa si a brandului de angajator. Aflati cum sa comunicati transparent si empatic in timpuri dificile, asigurand un angajament continuu si o cultura organizationala robusta.

Ana-Maria Diceanu

Founder & CEO, Brain 4 Strategy

Invatamantul dual: cum pregateste eMAG generatiile viitoare

Cosmin Dodoc

VP People & Organisation, eMAG

Cum iti poate imbunatati ESG brandul de angajator. Un ghid pentru liderii de HR

Vom explora impreuna cu liderii de Resurse Umane modalitatile prin care abordarea ESG poate contribui la imbunatatirea reputatiei si atractivitatii brandului lor de angajator.

Prin integrarea aspectelor legate de mediu, responsabilitate sociala si guvernanta in strategiile de resurse umane, subliniem importanta construirii unei imagini pozitive a companiei si a unei culturi organizationale sustenabile, care sa sporeasca interesul si angajamentul angajatilor si sa atraga talentele potrivite pentru companie.

Cristina McCarthy

People & Culture Manager, RAVAGO Group

13:30 - 14:30
Pauza de pranz
14:30 - 16:30
Sesiunea 3: Decoding Employer Branding Success: Insights, Data, and Effective Leadership
Elevate your employer brand through the power of wellbeing
Cand anuntul de recrutare mentioneaza ca angajatii beneficiaza periodic de seminarii de wellbeing, realizezi ca acest domeniu capata un rol semnificativ in construirea identitatii si culturii unei companii. Vom descoperi cum putem construi programe de wellbeing interne cu rezonanta externa, astfel incat sa devenim un angajator mai bun.

Dana Dobrescu

Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez Romania

Randamentul investitiei in wellbeing
Studiul reprezinta o analiza a randamentului adus de investitia in programele de corporate wellbeing pentru angajati. Vor fi prezentate rezultatele obtinute in urma unui sondaj efectuat pe un esantion de peste 2000 de experti in HR la nivel global, din companii de dimensiuni si din zone geografice variate. Sesiunea cuprinde si o parte practica axata pe a calcula ROI programelor de corporate wellbeing.

Dan Moraru

Country Lead, 7card by Gympass

Cum masuram rezultatele in employer branding?
Masurarea rezultatelor este una dintre cele mai mari provocari in echipelor de employer branding. Suntem intr-un domeniu relativ tanar, iar acest lucru creste complexitatea subiectului, dar nu e imposibil sa gasim o solutie. Ba mai mult, solutiile de automatizare ne ajuta sa ne usuram munca. In aceasta sesiune vom avea o perspectiva practica asupra subiectului si vom discuta despre setarea de obiective, ce KPIs merita sa masuram in EB, cum cream infrastructura care masoara in timp real, cum folosim datele in definire de strategii si in activitatea de zi cu zi.

Dumitrita Ghenciu

Employer Branding Strategist, Bosch Romania

Employer Branding Needs Foreplay
Hai sa vorbim deschis despre care sunt pasii spre un proces sanatos de constructie a unei strategii de employer branding. De la tehnici si exemple de audit, la analiza, povesti picante din focus grupuri si discutii deschise cu HR-ul.

Octavian Gheorghe

Creative Director & Head of Social Media, GMP PR

Cultura de organizatie si impactul liderilor. Despre produsul din spatele brandului de angajator.
Specialistii in marketing stiu ca e periculos si poate avea efecte greu de reparat daca promisiunile unui brand nu se regasesc de catre consumator in caracteristicile produsului vandut. Acelasi lucru e valabil si pentru brandul de angajator, de aceea subiectul nu se opreste la comunicare si nu incepe cu ea. Produsul brandului de angajator e cultura organizatiei. In aceasta prezentare veti afla ce fel de cultura isi doresc oamenii dintr-o organizatie, ce impact au liderii asupra ei si pe ce cale il pot maximiza.

Adrian Stanciu

Associate Dean, Bucharest International School of Management

19:00 - 21:00
Employer Branding Awards 2023
Cea de-a doua editie a Employer Branding Awards, gala de premiere a celor mai importante proiecte si campanii de employer branding din Romania, aduce 16 categorii in cadrul carora vor fi premiate initiativele care sustin dezvoltarea brandului de angajator in companiile cu activitate pe piata locala.  Evenimentul se va desfasura sub forma unei gale cu cina si loc la masa, intr-o atmosfera placuta si cu un meniu savuros. Dress code-ul este black-tie sau lounge suit.
Employer Branding Conference aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

Organizer

Main Partner

Gold Partners 2023

Silver Partners 2023

GALA SUPPORTERS 2023

Supported by
  • Hosting by Host-Age.ro
Media Partners