Care sunt cele mai importante subiecte despre care discuti cand intalnesti colegii din HR? Probabil in topul discutiilor recurente se afla atragerea candidatilor, retinerea lor pe perioade cat mai indelungate, dar si construirea unei imagini de angajator ireprosabile pe piata muncii. Si, poate nu o data, ai simtit pe propria piele efectele pe care le poate avea un brand de angajator (sau absenta lui) asupra muncii tale de zi cu zi: de la cat de repede recrutezi oamenii potriviti pana la cat de bine reusesti sa ii fidelizezi si sa ii pastrezi in echipa.
Am vrut sa vedem unde se afla companiile din Romania la acest capitol, cat de mult investesc in brandul de angajator, ce tool-uri folosesc pentru construirea si consolidarea imaginii pe care o au in ochii candidatilor si a angajatilor, ce merge si ce nu, dar si care sunt pasii pe care vor sa-i faca in aceasta directie in perioada urmatoare. Acestea sunt doar cateva dintre subiectele incluse in studiul "Te afli pe radarul candidatilor?".
Vedem impreuna ce au raspuns angajatorii si cum arata, astazi, industria de employer branding, pe 26 septembrie, in cadrul Employer Branding Conference.
Vom explora impreuna cu liderii de Resurse Umane modalitatile prin care abordarea ESG poate contribui la imbunatatirea reputatiei si atractivitatii brandului lor de angajator.
Prin integrarea aspectelor legate de mediu, responsabilitate sociala si guvernanta in strategiile de resurse umane, subliniem importanta construirii unei imagini pozitive a companiei si a unei culturi organizationale sustenabile, care sa sporeasca interesul si angajamentul angajatilor si sa atraga talentele potrivite pentru companie.